above Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Hei. Nå har det seg slik at jeg er passe forbanna på msn etterhvert. Det har med filoverføring å gjøre.. Altså.. folk sender meg sanger over msn 7.5. Når den er ferdig nedlastet og jeg skal åpne den, popper det opp et vindu der det står at den ble slettet for datamaskinens egen sikkerhet etc. For det første så har dette aldri skjedd før. For det andre så har jeg slått av alt av virusprogrammer og brannmurer. For det tredje har jeg slått av virussjekk av filer som jeg mottar. Det er bare sanger det ikke fungerer med, alt av bilder og dokumenter kan jeg åpne fint. Nå er spørsmålet om dere har peiling på hva som har skjedd her, og hva jeg kan gjøre før jeg går fullstendig fra besinnelsen. Takker for all hjelp på forhånd!
Black Star Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Er vel Microsoft som har sett nødvendigheten av å legge enda flere bånd på sine brukere i kampen mot piratkopiering... selv om musikk ikke nødvendigvis er piratkopier. Typisk Microsoft altså...
Zeph Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Finnes det programmer som på ein enkel måte kan overføre filer på samme måte? Finnes jo mykje p2p-baserte løysingar, men det er ikkje så lett å gå direkte på ein annan. Skulle hatt eit program ala MSN som var dedikert til å overføre filer. Kan du sende filer på ICQ forresten?
above Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Skrevet 28. oktober 2005 Har jo funket før denne nye versjonen.. 7.5 Får dere andre motta musikk fra andre på msn da?
Torbjørn T. Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Meiner ein kan bruke Skype til P2P... Men er ikkje heilt sikker.
above Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Skrevet 28. oktober 2005 Bryr meg fint lite om hvilke andre programmer som nevnes, her er det snakk om MSN!
Marius_EV Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Finnes det programmer som på ein enkel måte kan overføre filer på samme måte? Finnes jo mykje p2p-baserte løysingar, men det er ikkje så lett å gå direkte på ein annan. Skulle hatt eit program ala MSN som var dedikert til å overføre filer. Kan du sende filer på ICQ forresten? 5073633[/snapback] Hamachi skulle vel virke fint til det. Ellers så kan trådstarter fikse problemet sitt ved å laste ned a-patch eller messpatch. ( www.mess.be ) Endret 28. oktober 2005 av Marius_EV
above Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Skrevet 28. oktober 2005 Klarte å ordne det.. Tok bare å valgte "Lagre Som" istedenfor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå