Amaranth Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Tror mange av jente som spiller WoW spiller på rollespill serverne. Vi har ca. 50% jenter i guilden(som er det in RL), noe som vil tilsvare rundt 30 jenter. Hele gjengen er svensker, har snakket med mange av dem utenfor spillet å. De vet å gjøre hverdagen i WoW til noe for seg selv... å i høst har romantikken blomstret sterkt innenfor guildet's grenser.. Utenfor det ser man også mange andre rundt om som uten å kunne si det for sikkert da, men man kan se forskjell på jenter og gutter, spessielt på en rollespill server. Endret 1. november 2005 av Amaranth Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 I Guilden (Clarity @ Stormscale) har vi 3 eller 4 jenter, da alle er lvl 60 og på lik linje, kanskje bedre enn enkelte av gutta. Dessuten, når kjæresten min først begynner å spille på en liten, søt gnome med rosa hår, hjelper det lite å si at jeg skal i MC/BWL om 10 minutter ;D Men ellers når jeg spiller, syns hun jeg bruker alt for mye tid på det.... Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Første rank14 på min server var ei 16 år gammel jente fra Norge. /wave Chidori Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 På EU-serveren jeg spiller på vet jeg om minst 5 jenter, wohoo! I US-guildet mitt har vi jaffal 7 stk, og flere av de ser slettes ikke ille ut. Hun ene er russisk og var første rank14 tror jeg, mage btw. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Eneste High Warlord på Sylvanas er en jente, hun er i guilden vår. =] Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Eneste High Warlord på Sylvanas er en jente, hun er i guilden vår. =] 5089427[/snapback] Naomi? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Noemi er det vel. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Har Noemi vært high warlord? Er i samme guild som henne nå. Trodde det bare var Zimah som var det. Endret 1. november 2005 av Zevz0r Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Har Noemi vært high warlord? Er i samme guild som henne nå. Trodde det bare var Zimah som var det. 5091444[/snapback] Noemi har ikke vært High Warlord. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Noen ganger er jeg Jente i wow også \o/ Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Zimah, ja. Ikke Noemi. Forøvrig PvP-er ikke Zimah aktivt lenger, så vidt jeg vet. Hun er ihvertfall nede på Warlord nå. Lenke til kommentar
Osi Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg er jente. Jeg spiller wow Har en lvl60 prest og en lvl60 mage på Doomhammer. Er nok ikke så veldig mange av oss nei, men sikkert fler enn dere tror. Gidder ikke å fortelle til alle at jeg er jente.. så hvis folk antar at jeg er en gutt som spiller female char, er det greit for meg Blir alltid kalt "dude", "m8" og "him".. men blir litt avslørt når jeg sitter på ts og er den eneste der som ikke har vært i stemmeskiftet Er alltid trivelig å treffe på andre jenter som spiller, men er nå det samme hvilket kjønn man er så lenge man koser seg med å spille og oppfører seg som et normalt menneske Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) lurer på om jeg ikke har et par i guilden(Corsairs) som er jenter, er ca. 70 i guilden. veit om ei på serbern(shadowsong) som er 46 . tror det er en myte at det bare er trauste sjøger fra babylon som spiller. Epz. Endret 2. november 2005 av EpziloN Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Sniiip 5095094[/snapback] Begynte du med WoW pga kjæreste eller bare fordi du hadde lyst da? Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Husker godt da den ene jenta i guilden våres skulle ta invites til MC for første gang. Alle ble ganske forbausa da få av jentene i guildet våres snakker noe særlig på ts Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg så ei jente på skolen som spiller wow, hun satt å spillte i kantinen med et bredt glis på munnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå