Gå til innhold

Jenter og WoW!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ei i guildet (møtte henne på Blink ^^), 14 år og fra Fredrikstad.

Hun har spilt siden det kom til Norge :p

 

På Blink er det til og med ei gruppe for jenter som spiller WoW.

Har 50 medlemmer eller noe sånt :p

 

 

Har også ei venninne fra Halden som spiller, og ei fra Russland :p

Ellers spiller dama til en av mine gamle venner.

 

2 av de spiller guttechar's da :p

Lenke til kommentar

jenter som spiller wow er enten fjortisser (14-18 år), kjærester med en gutt som spiller eller svært svært svært spesielle jenter som ikke faller under de to førstnevnte kat. (her inngår gotere og annet rask:) )

 

Kan ikke tenke meg at pene jenter med oppegående mental tilstand (gjelder ikke der kjæresten eller ektefellen også spiller) spiller wow. I så fall er det en vederstyggelighet da dem skulle brukt tiden på mer fornuftige ting *glis*

Lenke til kommentar

Før var jo alle som i det hele tatt kunne skru på en datamaskin stemplet som nerder, og det er er kanskje dette mange jenter enda er redde for? Og noen gutter såklart, men jeg tror spillindustrien blir så stor nå at det blir ikke sett på som noe mer uvanlig å spille dataspill enn å se på tv.

 

Får ihvertfall håpe, ser ut som spillindustrien har blitt en stor bransje nå i forhold til hva den var for 10 år siden. De har jo tv-reklame og avisreklame støtt og stadig, selv i lille Norge :D

Lenke til kommentar

Gamer73: Sorry og si det, men det må være et av de dummeste utsagnene jeg har sett på forumene her.. og du er what? 30? hvis du seriøst ikke tror at jenter kan spille spill på lik linje som gutter, vel tenk deg om igjen.. det begynner og bli ei stund sida den tiden da jente/gutt var kjerring/gubbe, det jeg mener er at jenter/kjerringer har fått nøkkel til den lenka på kjøkkenet nå og kan faktisk gjøre andre ting enn og vaske og lage mat.. så hvorfor ikke spille istedet for og titte på tv eller strikke?

 

[instert warning here]

Endret av -=Toasted=-
Lenke til kommentar

Jeg er jente ;) Jeg spiller female priest på shadowsong =) - Fiola -

Jeg er nå lvl 49 .. håper på å bli 50 snart da.. I guildet vårt er det vel 2 hun-kjønn til...

Pleier å spille ganske mye med en fra London, som er 30 år...og etterhvert fikk jeg rede på at mora hans spiller ;) Ei dame på 60...ganske moro i grunn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...