Gå til innhold

Jenter og WoW!


Anbefalte innlegg

Tror mange av jente som spiller WoW spiller på rollespill serverne. Vi har ca. 50% jenter i guilden(som er det in RL), noe som vil tilsvare rundt 30 jenter. Hele gjengen er svensker, har snakket med mange av dem utenfor spillet å.

De vet å gjøre hverdagen i WoW til noe for seg selv... å i høst har romantikken blomstret sterkt innenfor guildet's grenser..

Utenfor det ser man også mange andre rundt om som uten å kunne si det for sikkert da, men man kan se forskjell på jenter og gutter, spessielt på en rollespill server.

Endret av Amaranth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I Guilden (Clarity @ Stormscale) har vi 3 eller 4 jenter, da alle er lvl 60 og på lik linje, kanskje bedre enn enkelte av gutta.

 

Dessuten, når kjæresten min først begynner å spille på en liten, søt gnome med rosa hår, hjelper det lite å si at jeg skal i MC/BWL om 10 minutter ;D

Men ellers når jeg spiller, syns hun jeg bruker alt for mye tid på det....

Lenke til kommentar

Jeg er jente. Jeg spiller wow :)

 

Har en lvl60 prest og en lvl60 mage på Doomhammer. Er nok ikke så veldig mange av oss nei, men sikkert fler enn dere tror. Gidder ikke å fortelle til alle at jeg er jente.. så hvis folk antar at jeg er en gutt som spiller female char, er det greit for meg :p Blir alltid kalt "dude", "m8" og "him".. men blir litt avslørt når jeg sitter på ts og er den eneste der som ikke har vært i stemmeskiftet :D Er alltid trivelig å treffe på andre jenter som spiller, men er nå det samme hvilket kjønn man er så lenge man koser seg med å spille og oppfører seg som et normalt menneske ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...