Gå til innhold

Jenter og WoW!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordommer ute og går her ser jeg. Kan nå gi dere min egen erfaring.

 

Siden jeg som 9-åring fikk min første Game Boy, har jeg vært oppslukt av spill, og har opp gjennon årene stiftet beskjentskap med mange spill og spillmaskiner. Men da jeg oppdaget Wow... :love:

 

Jeg har ikke tall på hvor mange timer jeg farta rundt på worldofwarcraft.com i påvente på at Wow skulle komme ut. Jeg fikk lånt en konto slik at jeg fikk testa ut US Wow tidlig beta, og ja, det levde opp til forventningene så til de grader. Laga meg en mage som jeg lvla til lvl 16. Jeg utforska steder jeg absolutt ikke var lvl til, greide å kave meg gjennom zoneveggen i Westfall og inn i Stranglethorn Vale og ble håpeløst lost og stuck i noen ruiner. Da var jeg sinna da ;) Eller da jeg datt ned den lange fjellesiden gjennom passet Dun Morogh og ned i Wetlands. Trodde aldri i livet jeg skulle komme meg helskinnet tilbake til trygge Lock Modan igjen. Hehe, var så frustrert at jeg nesten gråt til slutt, og trodde spillet var "over". Sukk :cry:

 

Så deltok jeg i de bestatestene jeg fikk mulighet til, lvla vel mage til lvl 30 3 ganger i løpet av denne tiden og 1 druid til lvl 45, i tillegg til x antall lvl 10 chars. Da Europe-release var et faktum 12 februar, satt jeg der med min egen Limited Editon utgave av Wow, og med et smil som bare ble bredere og bredere. Weee, den laaaange ventetiden var over! Så jeg starta meg en tauren druid, slepte rundt med den konstant sovende pandaen min gjennom 60 lvler, og er ikke lei ennå etter 75 dager played på mainchar.

 

Wow er bare så sinnsykt koselig, alt har liksom sin egen sjarm, noe som jeg tror er grunnen til at også jenter har fått øyne opp for mmorpg. Selv hadde jeg litt erfaring fra EQ (lvl 54 rogue), men bortsett fra det så var denne typen spill nytt for meg.

 

I min egen guild så har vi 3 jenter, meg inkludert, som er aktive raidere. Jeg kan ikke si at noen av oss ligner på det bildet enkelte i denne tråden har av wow-spillende jenter. Ja, jeg er sammen med en som spiller Wow, nei, jeg spiller ikke bare fordi han gjør det, jeg er heller ikke ei jente som skremmer fanden på flatmark hva utseende angår, og ja, det finnes jenter som SPILLER Wow (for sin egen del) fordi det faktisk er veldig morsomt :)

 

Jeanette, lvl 60 druid WKE, Magtheridon.

Lenke til kommentar
har *minst* tre jenter i guildet mitt på Silvermoon.. Og hu ene har skikkelig sexy stemme i hvertfall :D (bruker TS under raids)

5069886[/snapback]

Ble satt ut av det der en gang. Skulle i et fixed ABraid.. og fikk login til vt osv.. så er det ei med DEN sexye stemmen der.. flaut å si det men det satt meg seriøst ut :S

Lenke til kommentar
En jente i klassen min er lvl 60! Trodde ikke på henne, men hun beviste det. Dette var den største faktoren som innvirket på at jeg gav opp på level 18 :(

5070920[/snapback]

 

Haha, eid av en jente *peke på og flire* :p

 

Neida, men fra alvor til spøk.. Har fått mange whispers gjennom levlene: "Are you also a girl in real life" eller noe slik. Spiller da som Female Night Elf Priest. Har blitt godt kjent med to jenter, som begge spiller prest (ja, det er faktisk jenter, hørt de på VT). Begge har typer som også spiller WoW.

Når sant skal være sakt så har jeg fått "R u a gurl IRL??" også da :!:

 

Jeg tror World of Warcarft er så varierende og underholdene at man blir ikke "stemplet som nerder" hvis man spiller det. Jeg jobber på PC verksted/butikk og har opplevd at alt fra kunder på 13-14 til lastebilsjåfører (som leverer varer til oss) på 40 år som spiller det.

En i gamle guildet mitt var vist nok 51, og hadde fler kompis på samme alder som spiller.

Lenke til kommentar

Har truffet flere jenter på wow og kjenner en 2-3 som spiller det, var engang i en ren jentegruppe i SM på lvl 36... 4 jenter også meg, det var faktisk litt annerledes fra andre grupper. Ingen som ninja lootet eller spillte som idioter, i 9 av 10 tilfeller når jeg havner i en tilfeldig gruppe så er det alltid en idiot der som roller på allt!

Lenke til kommentar

Det var en gang en rogue som heter Voelve på Runeotem.

Spillte veldig mye sammen med "han" fra lvl 55 og utover.

En dag da vi snakket om RL og slikt noe, så viste det seg at det var en jente......Det gav ingen mening :hmm:

 

En maskulin jente rogue fra danmark skal du lete lenge etter :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...