Gå til innhold

Ilusjoner: lur Hjernen din

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Skrevet

Jeg tenker mest på slike bilder du må stirre på i minst 30 sek for så å flytte blikket til noe annet for å få effekt.

Jeg har for eksempel er veldig artig en her. Kjør programmet, stirr inn i sentrum i minst 30 sekunder og flytt blikket til noe annet. Helst litt utover i rommet og ikke mot en jevn flate. Artig effekt?

Dessuten har vi dette:

illusion.jpg

Stirr på de fire prikkene en liten stund, og lukk deretter øynene helt. Hva ser du? :D

Skrevet
Jeg tenker mest på slike bilder du må stirre på i minst 30 sek for så å flytte blikket til noe annet for å få effekt.

Jeg har for eksempel er veldig artig en her. Kjør programmet, stirr inn i sentrum i minst 30 sekunder og flytt blikket til noe annet. Helst litt utover i rommet og ikke mot en jevn flate. Artig effekt?

Dessuten har vi dette:

http://www.holyspiritinteractive.net/takeabreak/illusion.jpg

Stirr på de fire prikkene en liten stund, og lukk deretter øynene helt. Hva ser du? :D

5265583[/snapback]

Man ser jo med en gang at det skal forestille Jesus. Skjønner ikke dealen med det bildet er. "Stirr på frontruta på et bilde av en hel bil i tretti sekunder, og du vil snart se hele bilen!"

Daniel :)

Skrevet (endret)

Dette er en av de mest imponerende jeg har vært borti:

checkershadow.jpg

Sjekk i paint

Edit: ok litt feil "type" dette her, men men :)

Endret av firstperson
Skrevet (endret)
hmm, rart det dær sjakkbrettet. men egentlig så måler sikkert bare den paint tingen ossn skygge som er lagt på. ikke underfarve eller no?.

5266179[/snapback]

Nei, det er faktisk nøyaktig den samme fargen. Øyet ser den nederste firkanten som lysere fordi den er omgitt av mørkere firkanter.

Dette burde forklare bedre:

checkershadow.jpg

Endret av Skurupu
Skrevet (endret)

Dessuten har vi dette:

http://www.holyspiritinteractive.net/takeabreak/illusion.jpg

5265583[/snapback]

Wow, nå flyr jesus rundt om kring i rommet :omg:

EDIT: Leif!

EDIT2: Hm, kan ikke huske å ha postet i denne topicen... Disse greiene ødelegger virkelig hjernen min...

Endret av goliatmo
Skrevet

Wow.. dette var kult.. så¨ikke jesus med en gang.. så han etter dere sa det.. av en merkelig grunn.. da så jeg han tydelig..

dette med ringene var veldig imponerende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...