Gå til innhold

Er dette mulig? (klokking av 9800pro)

Complexity

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du sjekker Futuremarks' ORB ser du at recorden med 9800Pro er rund 4500. Selv får jeg 3402 godt overklokket og med vannkjøling. Tviler på 5000 ja.

Skrevet

Når jeg var rundt 16år var en i gjengen lyst løgner, en gang fortalte han at han var den nye trommisen i Bon Jovi helt seriøst hehe

Noe i samme duren dette

Om han ikke sitter hjemme med tøris og nitro da, uansett burdet han da ta bilder å meldet fra til overklokking.no for dette er en liten Norsk sensajon skulle jeg tro

Skrevet

krev å være til stede for å se ham kjøre 3dmark 05 (med standard settings for benchmarking) og se resultatet selv :p

så får vi se hvordan han reagerer:P

Skrevet (endret)

Det er lite. Han burde få rundt om 6500 uklokket i 03.

edit: 6500 var kanskje å ta litt hardt i. La oss si rundt 6000 og ca. 6500 klokket endel.

Endret av MorePower
Skrevet

fra 5500 og oppover stemmer, men skrev han ikke at han haddet klokket det til over det dobbelte :D

Han kommer nokk ikke unna den uansett, da 5000 er helt stock score i 03 med 9800pro

Skrevet (endret)

løgn

si det til han og kjør 3dmark03 til han så skal du se han får mer.

jeg får personlig 2800 med et 9800xxl

Endret av storken
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

hei DJ howie! vet du leser dette; du er en løgner. DU fortjener smekk, ikke complexity.

Skrevet

Om 5000 er stock på en maskin med 9800 er vanskelig å si siden cpu også teller mye. Derfor kan noen få både 4000 og 6000 med stock speed. Kommer mye ann på cpu (og litt på ram). :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...