Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Honde Civic i 387km/t


Pilot_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
koeningsegg er, eller var, vell den raskeste bilen man har lov å kjøre på offentlig vei. Den var hvert fall raskest for 2 år siden, men nå er jo Bugatti kommet. Kan den kjøres på vanlig vei? Den er jo laget som en "vanlig" toseter.

5084735[/snapback]

 

Samtlige av de bilene jeg nevnte er gatebiler

Lenke til kommentar

Verdesn raskeste serieprodusert bil er og forblir Koenigsegg CCR ..

1: Bugattien er ikke ute.. og kommer ikke ut

2: CCR har bare blitt testet på nardo .. (388kmt) VW sin testbane og ørkene i usa gir ofte mye høyere hastigheter.. (for Mclaren F1 var det ca 12kmt høyere på VW sin bane enn nardo)

3: CCR er tilsalgs .. men ikke ferdig.. faktisk så er det først nå de har startet å fikse demperene og fjæringa..

4: NTNU og koenigsegg jobber nå sammen om å gjøre CCR enda raskere.. (perfeksjonere designet, motoren, drivverk.. helepakka)

 

Om ca 2-3 år vil nok CCR ha passert 400kmt for lenge siden.. er ikke så lenge til de skal til nervada ørkene .. VW gir de nemlig ikke lv til å teste på demmes bane i tyskland..

bombe

 

PS: Bugattien har ikke satt noen offisiell rekord.. det er bare hva VW folka sier..

Lenke til kommentar
anlegge_mitt.jpg

Dette her er anlegget hans.

 

ette her e de beste anlegge e har vert borti :D *skryte* fordi de e mitt ;) hehe

 

Av en eller annen grunn syns jeg ikke at det ser ut som det står i en Civic...

5078932[/snapback]

 

Som nevnt over, i en Civic Hatchback... (Har en selv)

Problemet er jo at de første bildene er av en cupé (eller enda værre, en prelude), Fargen stemmer ikke engang.

Det der er en gutt som er litt for stor i kjeften og som trolig brekker noe på grunn av det :)

Lenke til kommentar

Det er hva VW sier ja .. er ingen utenfor VW som kan bekreftet det ..

enda mer mistenktsomt er jo at de sier de skal sperre toppfarta på bilene kundene får på 360 eller no ..

 

den testet ble gjort av VW sine egene folk .. på VW sin bane med VW sine måleinstrumenter ..

i følge FIA og Guinness er fortsatt Konigsegg CCR konge ..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg blir faktisk ikke bare lei meg, men også sinna, vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg, når jeg leser om en sånn typisk idiot som med sin"civic" rægger rundt i 387 km/t.. Her sitter jeg midt på natten og leser om han stygge ungen, og i stedet for å bli trøtt, og gå og legge meg, får jeg lyst til å finne fram reservehjulet mitt og tvinge drittungen til å spise det, dersom han ikke holder munnen lukket, og holder sine drømmer om 387-km/t-civic for seg selv (btw: civic? finnes fetere biler å skryte på seg når man er igang). Såååå.. Det jeg ville fram til: jeg HATER folk som han som ble beskrevet. Jeg får nervøse rykninger, flass, hodepine, tennisalbue, malaria, og time hos psykologen på torsdag av folk som skryter på seg sånt, og tror på det selv! Go'natt..!

Lenke til kommentar
Det er hva VW sier ja .. er ingen utenfor VW som kan bekreftet det ..

enda mer mistenktsomt er jo at de sier de skal sperre toppfarta på bilene kundene får på 360 eller no ..

5097001[/snapback]

Dette er fordi diverse pakninger til driv akslinger etc brenner opp ved ekstremt høye hastigheter!

 

den testet ble gjort av VW sine egene folk .. på VW sin bane med VW sine måleinstrumenter ..

5097001[/snapback]

Det betyr ikke at det ikke stemmer!

Er ikke rart VW velger og holde tilbake mest mulig informasjon frem til bilen er ferdig, med tanke på hvor mye tid og penger dette har kostet.

Og i disse tider med røde tall hos VW er de nok ekstra forsiktige!

Lenke til kommentar
[im g]http://blink.dagbladet.no/user/files/h/hu/huhuey/anlegge_mitt.jpg[/img]

Dette her er anlegget hans.

 

ette her e de beste anlegge e har vert borti :D *skryte* fordi de e mitt ;) hehe

 

Av en eller annen grunn syns jeg ikke at det ser ut som det står i en Civic...

5078932[/snapback]

 

 

Det er faktisk en civic det der.. men ikke faen at det er samme kjerra som han hadde bilde av tidligere her.. Det der er den "korte" typen etter som jeg ser..

 

honda_civic_454576.jpg

 

Bare at den han hadde bilde av hadde skifta baklytker ;)

 

EDIT- fjerna bilde i quoten.

Endret av Marc91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...