bajs Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 I SS er det 2. Wickerman fiksa jeg men har leta etter den jævla stink bomben i flere minutter rundt hele SS men finner ikke? Hvor er den? Noen som har gjort?
Plomma2 Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Det er noe horde må legge ut, tar jeg ikke feil.
bajs Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Skrevet 19. oktober 2005 I SS er det 2. Wickerman fiksa jeg men har leta etter den jævla stink bomben i flere minutter rundt hele SS men finner ikke? Hvor er den? Noen som har gjort? 5032180[/snapback] Hm det høres fornuftig ut, kanskje de har quest for å legge ut mens vi skal cleane? Står jo PvP. Damn, disse er jo treige og ingenting er lagt ut ser det ut som.
Canute Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Vi har quest for å legge stinkbomber i SS ja.
Rippey Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Vi har quest for å legge stinkbomber i SS ja. 5032431[/snapback] Hvor finner man denne questen?
Snorrere Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Horde blir så eigd på Earthern ring, dei står bare i Tarren mill og vågar seg ikkje ut, der har dei 20+ deathguards som hjelper dei, allikavel held dei seg vekke, me må slåst med uendelig mange deathguards.
Rookie_NO Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Horde blir så eigd på Earthern ring, dei står bare i Tarren mill og vågar seg ikkje ut, der har dei 20+ deathguards som hjelper dei, allikavel held dei seg vekke, me må slåst med uendelig mange deathguards. 5032947[/snapback] Du blir ikke "eid" når alliance zerger deg da vet du. Og bli eid vil si at du blir "driti ut", det er heller alliance spillerne utenfor Tarren Mill som bør føle seg eid her, som synes de er store og barske fordi de zergrusher lowbie området til Horden...
yuo are smart Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Du blir ikke "eid" når alliance zerger deg da vet du. Og bli eid vil si at du blir "driti ut", det er heller alliance spillerne utenfor Tarren Mill som bør føle seg eid her, som synes de er store og barske fordi de zergrusher lowbie området til Horden... /signed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå