Goophy Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Fordi jeg er en asosial jævel som ikke har venner.
Ozelot Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Jeg spiller BF2 fordi jeg er ferdig med militærtiden, og kunne gjerne tenkt å være med i krig(på lek). Jeg spiller Silent Hunter 3 fordi jeg har klaus, og kunne ikke delta på ubåt-kurs i bergen. eller... Jeg spiller fordi det er gøy og underholdende! Hvorfor tror du folk driver med fotball..tennis og slike ting ? Men noen som har noen dårlige sider ved det å spille spill? Kunne jo sagt at det er mye større sjangs for å bli forstyrret...men du sikter vel mer etter at det tar mye av din fritid(spesielt i SH3) og kan være litt mindre bra kroppen enn om du løp ute og holdt på med noe aktivt. MEN...det finnes også positive sider med spilling. - du kan få flere venner ved å delta på lan. - du driver ikke og raver på by`n og drikker deg halvt ihjel... Endret 21. oktober 2005 av Ozelot
espinos Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 spiller for det meste bare spill som er av min interesse. Sånn som eks: jeg er veldig fasinert av andre verdenskrig. derfor spiller jeg: call of duty, day of defeat /source brothers in arms osv. det er for det meste derfor jeg spiller, ser jeg en film om dette vil jeg oppleve det selv, og det nærmeste vi kommer er dataspill. and thats how simpel it is!
fenris1911 Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Fordi det er betre underholdning enn TV.
MrVilla Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Å spille er moro og en avveksling fra RL strabaser i mine øyne. Noen ganger spiller jeg strategi, noen ganger FPS og andre ganger sitter jeg å spiller freecell. Å spille gir meg mer enn å se på TV da det blir for meg veldig passivt. I spill er jeg med i handlingen og påvirker historien. Ettersom jeg nå er over 30 så burde jeg kanskje gjort noe mer voksent, men det bryr jeg meg ikke særlig om. Jeg skal spille så lenge jeg vil og klarer Er nok en del som rister på hodet av at jeg driver med dette "tullet", mens dem selv setter himmel og jord i bevegelse for å komme seg hjem tidsnok til å se glamour, bonderomantikken, hotell cæsar, syv fjell eller hva det nå enn er. Sikkert mulig at man blir mye smartere ved å se på slike serier, men inntil det er bevist så holder jeg meg til spill. Det gir meg langt mer underholdning og det er svært svært sjelden jeg sovner midt i spillet Har også et aktivt sosialt liv og fast jobb så det er ikke så ofte jeg spiller, men når jeg først setter meg ned med kaffe'en og starter opp maskinen så blir jeg fort sittende veldig lenge på en regntung søndag. For tiden så har det vært en del MMORPG da det dekker de fleste aspektene jeg leter etter i et spill + at det er hyggelig å spille mot og med andre folk over hele verden.
LIRS Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Utfordring og mestringUtfordringen ved å løse en oppgave, mestre et brett og komme videre [bEventyr, utforsking og spenning[/b] Spenningen ved å se hvor historien bringer en, hva en opplever neste gang, hva en finner bak neste hjørne Avkobling, tidsfordriv og virkelighetsflukt Når man er sliten, trenger å hvile og synes TV'en er kjedelig 5023986[/snapback] akkurat noe sånt jeg mente også.. perferkt svar.
Laserlasse Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Fordi det er så jævla gøy og tillater virkelighetsflukt. Enkelt og greit
Xeenon_ Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 /nod Pluss at jeg ikke har noe bedre å gjøre.
Nitrius Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Har selv egentlig ikke tenkt over dette, men vis jeg tenker over det så spiller jeg vel fordi jeg syns det er gøy og underholdene, er rett og slett artig at du har full kontroll over noe/noen, og i rpg/mmorpg spill så er det også artig at man møter på folk, som man begynner å snakke med også finner man på ting å gjøre i sammen i en gruppe i selve spillet, altså at det er litt sosialt til spilling også. Kan vel også si at data/spill er en form for hobby for meg, har nesten vokst opp med/foran pc skjermen så er kansje ikke så rart. Akkurat som det spørsmålet som blir stilt her kan du f.eks også stille mot: "hvorfor er du med venner?" "hvorfor ser du på tv?" "hvorfor spiller du fotball?" osv... er akkurat det samme kommer bare ann på hva du liker å gjøre og det finnes egentlig heller ikke noe fasit svar til dette.
Venerable Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Jeg liker godt spill, film og tv fordi jeg bruker det som virkemiddeler for å koble meg vekk fra den stressfulle hverdagen. Uten denne formen for avslappning hadde jeg kanskje blitt helt gal av å tenke så mye på alt det negative som skjer i verden. Det fins jo mange andre ting jeg kunne brukt, men har funnet disse å være de mest underholdene og effektive middlene.
BlastyTrasty Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Jeg spiller spill fordi da slipper jeg å trykke ned følelsene mine, mitt morderiske sinne og mind ungdommelige angst. Scarface, om du bruker webcam, med alt for høy brightness og skriver slike idiotiske "dype" meldinger i msn nicket ditt? ahaha, nei. Det er moro, og så regner det mye på vestlandet!
cheeplix Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 (endret) For underholdningens skyld og alt hva det bringer med seg. Edit: Post nr. 1k Endret 6. november 2005 av Cheezcake
Empire of the Sub Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Rart du liker spillinga *Magnus* Du har jo high-end så det griner. Jeg spiller fordi det er underholdene.
Roug Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 vet kke hvorfor jeg spiller..... kjeder meg, har ingenting anna å finne på? NEEEEEEEEI! Det er frodi det er MORRRRRRRRRRRRRRRRO, enkelt og grett
CurSe Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Det er rett og slett gøy og spille dataspill, det er min grunn.
Melfacion Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Jeg spiller først og fremst spill fordi enhver form for konkurranse er underholdende, og jeg tror det ligger litt i vår natur at vi ønsker utfordringer. Forskjellen på folk er bare hvordan de liker utfordringene. Dessuten er det spenning på lik linje med en bok eller film, og god underholdningsverdi i spill, først og fremst fordi det er akkurat hva du gjør det til selv. En annen god grunn er muligheten til å sette deg inn i en annen rolle enn hva som er mulig i virkeligheten. En slags hjelper til dagdrømmer. Skal ikke legge skjul på at jeg er en stor fan av fantasy-temaet når det kommer til spill, og gjerne rollespill i tillegg, men det å kunne grisekjøre bil uten å frykte for liv og helse (og lommebok) er også en befrielse ved de digitale spillene. Dataspill har nok blitt mer og mer den nye generasjonens ludo, vil jeg si
StupidNick Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 fordi det er først gøy, men så blir det bare vane..
iStephano Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 For meg er det en hobby, bygger meg en fin pc, spiller spill som interisserer meg. Rett og slett fordi det er en hobby. Å som mange andre hobbyer er det en liten flukt fra virkeligheten og jeg synes det er morro og drive med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå