Gå til innhold

"Status"-ikoner for tråder man har postet i.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig. Jeg synes også de vanskeligere å se nå enn før.

 

Har dessuten et annet problem, med "Nye svar" vs "Ingen nye svar" (mørk blå vs lys blå).

Dette har pleid å fungere, men med det nye forumet så må jeg manuellt trykke på "Marker alle poster som lest" for å se forskjell.

Men heller ikke det virker bra nok, ser stadig mørk farge på poster jeg har lest.

Bruker Hardware.no skin. Er det andre som ser dette problemet?

Lenke til kommentar

Som dere kan se av innlegget jeg har quotet av meg selv nedenfor er du ikke den eneste nei.. (bruk den fiffige snapbackpila for å komme til innlegget :) )

Kommer med et nytt innlegg da jeg ikke fikk sagt alt i stad.

I stad var knappene i trådene i fokus, nå vil jeg diskutere knappene i kategoriene.

 

Før, "i gode gamle dager" var det enkelt og greit å navigere seg gjennom topic -lista. Nå er det ikke fullt så bra.

For eksempel, før kunne jeg enkelt og greit finne et emne det var svart i. Det var mye mer markert på en måte. Den lille svarte prikken i midten gjorde virkerlig arbeidet sitt som den skulle.

 

Den nye knappen derimot har null erfaring og kan sees på som en enkelt maur i sammen med en gjeng med andre maur. Du vil ganske enkelt ikke legge så veldig godt merke til mauren du ser etter....

 

Men litt tilbake til postene igjen. En ting i postene jeg blant annet ikke kan fordra er utseendet på QUOTE og CODE -boksene. De har rett og slett et gyselig og alt for forstyrrende design i forhold til tidligere. (Minner igjen på at jeg er meget god kjent med knappene fra betatesting og et annet forum så ikke si at det handler om vaner.. Hvertfall ikke for meg.)

 

Her er forresten fler av knappene, denne gangen de som var plassert i kategoriene.

user posted imageuser posted imageuser posted imageuser posted imageuser posted imageuser posted imageuser posted imageuser posted imageuser posted image

 

TSP :)

5000353[/snapback]

Lenke til kommentar
Laget en til med den "gamle" gulfargen. Vet jeg kunne redigert posten over, men valgte en egen slik at det blir litt avstand mellom bildene for betraktning.

5006480[/snapback]

Helt klart den "gamle" gulfargen som er best. :yes:

Det der så jo rett og slett nydelig ut.

Endret av endrebjorsvik89
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hos meg tok det faktisk litt tid før alle kom opp (refreshet en del), men jeg tenker nok at han holder på å forandre på noen skin nå. Så jeg tenker at de kommer etterhvert i de forskjellige skinna.

 

TSP :)

 

EDIT: Du kan jo også prøve å tømme cache.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...