Gå til innhold

F.E.A.R. release 18okt

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Synes heller ikkje at det er like skummelt som Doom3, trur det har noko med at når det er skummelt så blir eg ikkje skada og alt går bra. Mens i Doom3 så kom det ein hellknight og drepte meg på 1 sekund :p

Blir meir skummelt når ein går rundt og er faktisk redd for å dø :)

5026822[/snapback]

Vel, når jeg spillte F.E.A.R sp demo så skal jeg love deg en ting: Jeg var redd for å dø!

Tror ikke jeg hadde taklet å spillt gjennom F.E.A.R.

Små skumle jenter og headcrabs har en ting til felles: De elsker å skremme livet av meg!

EDIT: leif ieh

Endret av xantir`
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har en STYGG bug i FEAR, to ganger no når det har vert "radio chatter" i nærheten av vatn, henger spillet seg i en 30 sek tid, for å så henge seg 2-3 ganger til. Går eg bort fra vannet, gir det seg :dontgetit:

Trudde først det var pga min CPU klokking 3700+ @ 2.75ghz som var jævelen, men hadde jo spilt spillet lenge før det skjedde første gang.Klokke ned til stock, jammen faen skjedde det ikkje igjen lenger ute i spillet.

Da vår godeste spøkelsesmann sier " there`s something in the water" har han faen meg rett. :mad:

Skrevet

Vel, når jeg spillte F.E.A.R sp demo så skal jeg love deg en ting: Jeg var redd for å dø!

Tror ikke jeg hadde taklet å spillt gjennom F.E.A.R.

Små skumle jenter og headcrabs har en ting til felles: De elsker å skremme livet av meg!

EDIT: leif ieh

5031827[/snapback]

Skal ikke spille det så lenge før man slutter å reagere på "skumle" ting.

Det er ikke bare skummelt. Det er dritfett å sparke ned fiender i sakte film :dribble:

Skrevet
Eg har en STYGG bug i FEAR, to ganger no når det har vert "radio chatter" i nærheten av vatn, henger spillet seg i en 30 sek tid, for å så henge seg 2-3 ganger til. Går eg bort fra vannet, gir det seg :dontgetit:

Trudde først det var pga min CPU klokking 3700+ @ 2.75ghz som var jævelen, men hadde jo spilt spillet lenge før det skjedde første gang.Klokke ned til stock, jammen faen skjedde det ikkje igjen lenger ute i spillet.

Da vår godeste spøkelsesmann sier " there`s something in the water" har han faen meg rett. :mad:

5032075[/snapback]

Har du lastet ned og instalert patchen?

Skrevet

Er fremdeles bug i FEAR som gjør at når jeg legger ned spillet for så å gå inn igjen, så halveres fps og jeg er nede på 20 fps....jada...med 7800gtx...

Skrevet

Jeg syns og Doom 3 var mer skummelt. Og at dette føltes mer som et standard skytespill, noe som er fryktelig kjedelig i lengden, med diverse innslag av ei japansk inspirert langhåra jente som dukker opp i ny og ne (som nå er blitt litt av en klisje). For all del, det er jo ubehagelig til tider (på en positiv måte). Kanskje jeg trenger mer historie for å leve meg skikkelig inn (har ikke kommet så veldig langt, så det kommer muligens mer historie etter hvert).

Skrevet

Har du lastet ned og instalert patchen?

5032572[/snapback]

Jepp, etter noen runder med FEAR kom eg på at eg hadde den liggende, den blei installert før eg kom til disse områdene med vatn og chatter samtidig :!: Ganske sjuk feil som har oppstått i samsvar med systemet mitt spør du meg :ermm:

Skrevet

Fikk dette spillet igår og jeg må si etter en kort test at dette spiller jeg ikke alene. Nifst bra! Bare synd skjermkorte mitt ikke bringer spillet potensial frem.

Skrevet

jeg spiller på en amd 3400+ (754) på 2,5ghz, 1,5gb ram og x800xl og sleit noe inni GRANSKAUEN med fps drops på dette spillet (samma om jeg hadde high, medium eller low setting), helt til jeg fant ut at jeg skulle skru på eax 2.0 (den var ikke aktivert av auto instillingene til spillet, og siden jeg har integrert lydkort tenkte jeg at det var like greit) og på magisk vis steig minimum og gjennomsnitts FPS`n min med 10 fps, og max med 20 fps... og jeg får ikke lenger den sinsykt irriterende "hakkinga" pga fps drop rundt hvert hjørne eller nytt rom.. fantastisk så lite som skal til avogtil.. hehe.. bare som et lite tips til andre :)

Skrevet
FEAR er mye mer gjennomført enn Doom 3... Og Doom 3 er ikke skummelt en plass! Bah

5036162[/snapback]

sant det, men du må inrømme at du rørte litt på kroppen iløpet av doom3 :innocent:

Skrevet

Doom3 sitt problem låg i at når en hadde sett fiendene en gang, så var det skumle over...

Impene var det bare å komme så nært opptil med hagla og trykke av, så var de daue.

Var ikke snakk om redsel for å få de nær seg, men heller å konservere ammo ved å være effektiv mot DÅRLIGE FIENDER.

Doom3 var imponerende den første halvtimen max, og etter det ble bare alt et sammensurium av det som hadde skjedd den første halvtimen med skikkelig gameplay.

I F.E.A.R stiger vanskelighetsgraden utover i spillet, og om en har for vane å leve seg inn i spill...kan dette bli farlig :p

Den fiendtlige AI`en er fremdeles like imponerende, og imponerer meg mer og mer. Kan ikke gå rambo her nei :p

(Har kunnet løpe gjennom omtrent alle skytespill som er kommet ut de siste 2 årene)

Til syvende og sist kommer det opp til smak og behag.

Opplevelsen i F.E.A.R synes jeg er enorm, og av og til nærmest filmatisk i kvalitet. Eneste likheten mellom doom3 og fear i mine øyne som er negativt, er at omgivelsene ikke skifter noe nevneverdig.

*tilbake til spillingen* :D

Skrevet

Det som er så bra med FEAR er at selv om monstrene og slikt som skjer på skjermen etterhver ikke blir så skummelt, så får jeg likavel frysninger deluxe nedover ryggen til tider.

ting som føles skummelt er mye skumlere enn visuelle effekter!

Skrevet
Eneste buggen jeg merket var at jeg satt fast i en døråpning, men en sklitakling gjorde susen :D

5032648[/snapback]

Samme skjedde her, tok en skliktakling mot døren så satt jeg fast. Måtte ta en takling for å komme meg løs.

Skrevet
Etter at jeg la inn patchen ville ikke spillet starte lengre... :no:  Flott spill men noe kort etter min mening

5037185[/snapback]

Samme her....det starter nesten på en måte, så krasjer det til desktop. Siden cd-brenneren/dvd-spilleren min er 4 år gammel valgte jeg å bytte ut denne og mottar ny om 2 dager. Men jeg har jo spilt med den gamle så det funker jo, men det bråker som f***.

Noen som har en løsning på oppstartsproblemet?

Skrevet
Hvor lang tid bruker man på å klare dette spillet?

5037816[/snapback]

Det kommer nok mest an på deg selv, men varigheten er ikke spesielt lang for å si det sånn. Det bør imidlertid spilles på vanskeligste eller nest vanskeligste for å få fullt utbytte, og min erfaring er at ting tar litt lengre tid da enn hvis du blåser gjennom alle brettene på enkleste nivå. Dessuten går jeg mye, i stedet for å løpe rundt som en gærning. Da opplever man mer av stemningen, sjekker rundt alle hjørner og lever seg generelt mer inn i spillet. Hmm... snart helg igjen! :love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...