Gå til innhold

BF2: special forces, dine forventinger..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen har sett litt for mye Rambo 3 i barndommen

 

For å pirke, så var heliet i Rambo 3 en superpuma med pylons og rød stjerne...

Enig i at mil-24 Hind er der slemmeste som er sendt i luften siden Enola Gay.

 

Håper forøvrig at pakken har mer SIBO. Hele kvartaler med bygninger du kunne gått i? Mulihet for å lage utgang i veggen med C4 eller antitank?

Lenke til kommentar
joda, klart det, men det var en Hind det skulle være, you know, på hollywood vis. Trokke det var mange Hinds for amerikanere å skaffe på det tidspunktet Rambo 3 ble laget :p

* Mimre tilbake på de tidene jeg som liten gutt snek meg bort til TV`en for å se på tøffingen Rambo* :innocent:

 

 

Men i Special forces blir det jo lite fett med hele squader som kjører jet ski, eller kommer cruisende med firhjulere :dribble:

Gleder meg skikkelig til julegaven kommer jeg..

Om den kommer tidelig i Desember, så skal jeg kjøpe den i bursdagspresang til meg selv :thumbup:

Lenke til kommentar
Mimre tilbake på de tidene jeg som liten gutt snek meg bort til TV`en for å se på tøffingen Rambo

 

Mimre ja, tror dere man får survival knife med sagtenner, kompass og komplett fiskesnøre med gapahuk og Mcgyvers samlede verker i skaftet?

Husker jeg hadde den feteste kniven etter Rambo. Kompasset på enden av skaftet hadde til og med selvlysende grønne streker.

Med en sånn kniv hadde vi sikkert ikke trengt børse :!:

Lenke til kommentar

Men det ska pina det bli morsomt med enda flere skinnende blanketing! :)

Og fullt av nye armeer, med egne våpen.. Jeg tror det blir veldig mange forskjellige våpen å velge mellom, og det blir jo supert :yes:

 

EDIT: Kanskje vi får en bane som ligner på karkand :thumbs:

 

 

EDIT 2: Moderator: Kan du sette opp en poll?

 

Har du tenkt å kjøpe BF2: Special Forces:

 

1. Ja, selfølgelig

2. Vet ikke enda

3. Nei, det gidder jeg ikke

Endret av Markaren
Lenke til kommentar
joda, klart det, men det var en Hind det skulle være, you know, på hollywood vis. Trokke det var mange Hinds for amerikanere å skaffe på det tidspunktet Rambo 3 ble laget :p

* Mimre tilbake på de tidene jeg som liten gutt snek meg bort til TV`en for å se på tøffingen Rambo* :innocent:

 

 

Men i Special forces blir det jo lite fett med hele squader som kjører jet ski, eller kommer cruisende med firhjulere :dribble:

Gleder meg skikkelig til julegaven kommer jeg..

Om den kommer tidelig i Desember, så skal jeg kjøpe den i bursdagspresang til meg selv :thumbup:

4997897[/snapback]

 

Stakkars han som er i vannet når en jet ski kommer kjørende mot han :p

Lenke til kommentar
joda, klart det, men det var en Hind det skulle være, you know, på hollywood vis. Trokke det var mange Hinds for amerikanere å skaffe på det tidspunktet Rambo 3 ble laget :p

* Mimre tilbake på de tidene jeg som liten gutt snek meg bort til TV`en for å se på tøffingen Rambo* :innocent:

 

 

Men i Special forces blir det jo lite fett med hele squader som kjører jet ski, eller kommer cruisende med firhjulere :dribble:

Gleder meg skikkelig til julegaven kommer jeg..

Om den kommer tidelig i Desember, så skal jeg kjøpe den i bursdagspresang til meg selv :thumbup:

4997897[/snapback]

 

Stakkars han som er i vannet når en jet ski kommer kjørende mot han :p

5001043[/snapback]

Hvorfor det? Den har jo ikke propell.

Lenke til kommentar

vet ikke helt om jeg skal glede meg eller grue meg... synes denne exp'pakken kommer alt for fort... synes først de kan ta seg av bugsene som er igjen etter 1.03 patchen og få et smertefritt spill.. SÅ begynne og TENKTE på og lage et nytt..

 

men blir jo seff artig med litt flere ting og tang.. men synes det kommer litt for fort :)

 

men det er IMO

Lenke til kommentar
slikt jeg ser det småjogger du til vanlig (du kan jo GÅ i tillegg?) og spurter med stamina bar'en

 

si meg. Har du prøvd å spurte i full Grunnutrustning?, for ikke å snakke om alt drittet de bærer med seg, enkelte av de kitta...?

5002597[/snapback]

 

 

Ja, jeg var et år i Kystjegerkommandoen OG jeg vet veldig godt hvordan det er å springe med full oppakning. Tro meg, det går an å springe mer enn 20 meter og vel så det ;)

Endret av Daemonifuge
Lenke til kommentar

joda, men man må balansere realisme og gameplay også. Hvis alle sprang rundt som speedy gonzales, så hadde det ikke vært særlig gøy heller.

 

Men altså. Det går fint ann å springe over en vei med full stamina bar... de kunne muligens tweaket regen raten på stamina...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
joda, men man må balansere realisme og gameplay også. Hvis alle sprang rundt som speedy gonzales, så hadde det ikke vært særlig gøy heller.

 

Men altså. Det går fint ann å springe over en vei med full stamina bar... de kunne muligens tweaket regen raten på stamina...

5002756[/snapback]

 

 

Joda sant det, men det blir et irritasjonsmoment alikevel :)

Endret av Daemonifuge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...