Gå til innhold

BF2: special forces, dine forventinger..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

staminaen i bf2 varer jo ganske lenge i forhold til andre spill.. har dere prøvd å sprinte i day of defeat (source, er sikkert likt i orginalen)?! ^^

 

men litt mer on-topic.. jeg gleder meg til å spille infanteri.. de vil nok få mange fordeler nå :)

 

flere urban kart kommer også veldig godt med

Endret av Oz370
Lenke til kommentar

blir for PUC for EA regner jeg med, å la spillerene få muligheten til å drepe sivile.. Det blir litt teit også, ettersom battlefield dreier seg om fast paced action, ikke andre ting.

 

det jeg godt kunne sett var mer sivile kjøretøy på baner som karkland .P

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Jepp! I og med at expansioner er billigere å produsere blir nok retail-prisen en del billigere den og. Jeg tenker nok at den ligger på 300- som markaren sa rett over meg. Dette har jo noe med at produksjonstiden er kortere for en ekspansjon. De trenger jo ikke å lage ny grafikkmotor, fysikkmotor osv.

 

Jeg har egentlig ingen høyere forventinger til dette spillet. Jeg sier ikke at det ikke blir bra, men vil ikke ødelegge for meg selv når det først kommer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
fullastet Desert Raider som de har lagt ut der + Mi-24 Hind = fornøyd pilot :D

 

edit: er det bare meg eller har de lagt de samme våpnene og kjøretøyene til alle lagene :hrm:

5062081[/snapback]

 

la merke til det samme...

 

hva er vitsen med å ha 6 forskjellige armeer hvis alle bruker de samme våpnene?

 

edit: ved litt studering av de tilgjengelige screenshots, så ser det ut som det er litt variasjon alikevell..

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
fullastet Desert Raider som de har lagt ut der + Mi-24 Hind = fornøyd pilot :D

 

edit: er det bare meg eller har de lagt de samme våpnene og kjøretøyene til alle lagene :hrm:

5062081[/snapback]

 

la merke til det samme...

 

hva er vitsen med å ha 6 forskjellige armeer hvis alle bruker de samme våpnene?

 

edit: ved litt studering av de tilgjengelige screenshots, så ser det ut som det er litt variasjon alikevell..

5062886[/snapback]

Har problemer med å få sett kjøretøyene til andre armeer enn SEAL. Hopper tilbake til seal når jeg trykker på "Vehicles".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...