Gå til innhold

BF2: special forces, dine forventinger..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ut i fra de nye bildene, så ser de rimelig bra ut..

Firhjulere, og vannscotere :)

 

Og muligheten ved å kunne bruke grappling hook, vil gi infantristene en stor fordel.. Og den mappen vi ser på bildene, med heli.. Oh lala!

Urbane gater, mange tak, AA kjøretøy og heli som svirrer rundt deg! det kan bli heftig..

Lenke til kommentar
mine forventerninger, ,, ,hmm

 

jeg hadde forventet at de skulle bake det inn i patch'er sånn som blizzard gjør.

så enig, så enig!! hadde vært mye bedre....bruke enda mer penger på noe man må ha :p dårlig gjort! :!:

vil ha nye fly og mer infanteri jeg! å gjerne et par baner so mer i mørket(hvilket noe skjermbilder tyder på) :w00t:

Lenke til kommentar
mine forventerninger, ,, ,hmm

 

jeg hadde forventet at de skulle bake det inn i patch'er sånn som blizzard gjør.

Mener å huske at Blizzard har gitt ut expansions de og.

 

Starcraft: Brood war

Warcraft 3: The Frozen Throne

Diablo: Hellfire

Diablo 2: Lord of destruction

Husker ikke hva exp til warcraft 2 het.

 

Og Dice har gitt oss et nytt map i den siste BF2 patchen. Spillte du BF1942 vil du og huske at det spillet fikk nye baner, kjøretøy, våpen og faktisk en ny hær i patchene.

 

Så det du skriver er egentlig riv ruskende 100% galt :w00t:

Lenke til kommentar
jeg hadde forventet at de skulle bake det inn i patch'er sånn som blizzard gjør.

Blizzard er egentlig litt vel hypet opp. Vet ikke helt hvorfor..... EA er ikke så ill esom folk vil ha det til.

 

Når alt kommer til alt så vil alle tjene penger på oss.

Synes ikke EA-games er så ille jeg... Ja de lager utrooolig dårlige sport-spill...

Men de laget jo

 

Medal of Honor-serien :thumbup:

Battlefield-serien :thumbup:

Need for speed-serien :thumbup:

 

Sikkert en del andre som jeg ikke kommer på i farta også...

Lenke til kommentar

Key features

New Elite Forces — Join the world’s most elite and deadly forces: SEAL, SAS, Russian Spetsnaz, MEC Special Forces, Rebel, or Insurgent, each with its own arsenal and tactics.

The War Widens — Adapt your strategy to the terrain as you vie for control of eight all-new locations.

Storm Into Battle — Take control of a variety of new vehicles including the Desert Raider, Combat ATV, jet ski, and Apache Longbow.

Tools of the Trade — Special Forces weapons and gadgets include zip lines, grappling hooks, tear gas, and flash-bang grenades.

Under Cover of Dark — Dynamic lighting and low light vision bring stealth and tactics to the battlefield, allowing you to hide in the dark or get the drop on enemies with night vision goggles.

 

Denne såg litt spennende ut:

 

Control Your Environment — Capture key tactical points and then use the new ‘trigger system’ to strategically open and close gates, doors, and more.

Lenke til kommentar
Key features

New Elite Forces — Join the world’s most elite and deadly forces: SEAL, SAS, Russian Spetsnaz, MEC Special Forces, Rebel, or Insurgent, each with its own arsenal and tactics.

The War Widens — Adapt your strategy to the terrain as you vie for control of eight all-new locations.

Storm Into Battle — Take control of a variety of new vehicles including the Desert Raider, Combat ATV, jet ski, and Apache Longbow.

Tools of the Trade — Special Forces weapons and gadgets include zip lines, grappling hooks, tear gas, and flash-bang grenades.

Under Cover of Dark — Dynamic lighting and low light vision bring stealth and tactics to the battlefield, allowing you to hide in the dark or get the drop on enemies with night vision goggles.

 

Denne såg litt spennende ut:

 

Control Your Environment — Capture key tactical points and then use the new ‘trigger system’ to strategically open and close gates, doors, and more.

:love:

 

la oss få oppdrag, place C4 at the gas tank and blow the motherfucker up. eller noe :) .

 

angrep/forsvar ftw.

Lenke til kommentar
EA er en utgiver, f.eks LAGES battlefield av dice, the Sims av Maxis osv. Sportspillene lages derimot av EA-games, og holder en dårlig standard.

 

For å holde meg litt på topic gleder jeg meg stort til exp pack, urban combat m/ nightvision :)

FIFA serien er knall god. så ikkje si at sports delen til EA er dårlig.

 

On topic: Nei nye skjermbildene ser ganske bra ut :thumbup:

 

Vegard :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...