Gå til innhold

Kan ikke instalere nedlastnings program

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei jeg har lenge brukt nedlastnings programmet "BearShare", men så har jeg hatt noen problemer med pc'en så jeg avinstalerte det. Det hjalp ikke mye, men da jeg skulle instalere det igjen kom det bare en feil melding(at filen ikke kunne åpnes og at jeg burde skjekke om jeg har nok plass og om jeg har tilgang til filen) hvorfor skjer dette? Jeg veit jeg har nok plass og har jo hatt det før som sagt :ermm: vill veldig gjærne få det til syns det er ett bra program :whistle:

Endret av vinduspusser
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også hørt noen rykter om det, men trodde det bare var rykter :cry:

men men... er det noen som har noen forslag til andre liknende programmer da?

er limewire noe bra? eller er det noen bedre?

Skrevet
Trodde BearShare var borte/lagt ned :/

Vi håper det er borte/lagt ned ;)

Bearshare er ikke lagt ned, venner av meg som "tror de er smarte" bruker bearshare, fordi de ikke kan noe om DC++ og torrent.

Tilogmed Kazaa var bedre enn det bearshare noen ganger har vært.

Skrevet (endret)
Det er ikke lov å diskutere P2P programmer på forumet :)

Hvor har du det fra? Står ikke noe i retningslinjene om at man ikke kan diskutere P2P... Det er vel en allmen misforståelse at P2P er det samme som piratvirksomhet/warez fordi Microsoft og RIAA sier det :roll:

Endret av pmarius
Skrevet (endret)
Det er ikke lov å diskutere P2P programmer på forumet :)

Jo det er fult lovlig, dei programmene kan faktisk brukes lovlig også, husk det.

Det er ikkje låv å diskutere Piratkopiering dvs. filer med copyrights på som du laster ned, og alt her i verden e ikkje copyrighted.

EDIT: "pmarius" blai før meg.

Vegard :)

Endret av vegis
Skrevet

OK :) Beklager, da har jeg tolket det feil. Min feil :)

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...