c-h-r-i-s Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg har hatt Azureus, vært veldig fornøyd med det! Men nå har det startet og fucke seg til, eller... ikke direkte fucke, det skrur seg av helt av seg selv hele tiden, jeg starter det... en 5-10 min seinere skrur det seg av igjen.... og ja, jeg har prøvd nyeste og eldre versjon, og oppdatert java. Samme problemet hele tida! Så prøvde jeg nå BitComet, joda.. det virket til og fungere greit... så jeg gikk for og se en film.. da jeg kom tilbake var det en feilmelding om at minnet ikke kunne være "read". Så prøvde jeg nå BitTornado, men det får bare hele nettet til og klikke etter en stund.. så da må jeg skru av å på hele nettet for og få det til og virke igjen.... for og si det mild... hva faen kan problemet være?? og hvorfor bare torrent program?.... veldig irriterende siden jeg bruker dette veldig aktivt!!!
snkupo Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg har hatt Azureus, vært veldig fornøyd med det! Men nå har det startet og fucke seg til, eller... ikke direkte fucke, det skrur seg av helt av seg selv hele tiden, jeg starter det... en 5-10 min seinere skrur det seg av igjen.... og ja, jeg har prøvd nyeste og eldre versjon, og oppdatert java. Samme problemet hele tida! Så prøvde jeg nå BitComet, joda.. det virket til og fungere greit... så jeg gikk for og se en film.. da jeg kom tilbake var det en feilmelding om at minnet ikke kunne være "read". Så prøvde jeg nå BitTornado, men det får bare hele nettet til og klikke etter en stund.. så da må jeg skru av å på hele nettet for og få det til og virke igjen.... for og si det mild... hva faen kan problemet være?? og hvorfor bare torrent program?.... veldig irriterende siden jeg bruker dette veldig aktivt! Hardware specsene dine er?
c-h-r-i-s Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Skrevet 7. oktober 2005 Okey Skal vi se...hvordan finner jeg ut det hvis jeg ikke har noen papirer på det? noe sted jeg kan gå på dataen og se dette?
bensinkanna Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg har akkurat samme problem, har hatt det en stund og begriper ikke hva det kan skyldes. Har lett rundt på driverse forum uten å finne noe svar på dette. Trudde først det var noe feil med RAMen, men ingen feil i MemTest.
Zeph Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Har du prøvd å kjøre diverse AntiSpyware-programmer og antivirus?
ErlendRU Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Okey Skal vi se...hvordan finner jeg ut det hvis jeg ikke har noen papirer på det? noe sted jeg kan gå på dataen og se dette? Everest Home Edition http://www.lavalys.com/
jepp300 Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Det hørest nesten som det kan være virus eller spyware men det er no bare no jeg tro. Men det trenger jo ikke å være det var bre en tanke som slo meg Det er en del Spyware på Azureus fant jeg ut det er det jeg bruker Viss du har Ad-Aware eller Microsoft AntiSpyware kan du se om det er no form for spyware på pc din
bensinkanna Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Viss du har Ad-Aware eller Microsoft AntiSpyware kan du se om deter no form for spyware på pc din Som sagt har jeg akkurat det samme problemet, og har kjørt nyeste version av både Ad-Aware, Norman Virus control og Norton uten å finne noe.
bensinkanna Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Det kan jo være konflikt mellom antivirus program og BitTorrent program, hvilket antivirus program bruker du c-h-r-i-s?
c-h-r-i-s Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Skrevet 7. oktober 2005 Det kan jo være konflikt mellom antivirus program og BitTorrent program, hvilket antivirus program bruker du c-h-r-i-s? bruker Norman Antivirus.... kunne vært virus ja, men har reinnstallert dataen to ganger pga dette programmet.. da også fult formatert den.. så skulle vel være minimal sjanse for virus.. kjørt ad og spyware også men ikke funnet noe.... Når det kommer til hva hardware specsene mine er, har jeg lastet ned Everest home edition.. men nøyaktig hva av all informasjonen der inne er det du trenger og vite?
ErlendRU Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Er nok ikke virus, er sikkert noe med hardwaren din/deres.. Hva slags komponenter du har i maskina di
bensinkanna Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Hm, du og bruker NVC. Prøv å slå av on-access scanner og kjør Azereus.
c-h-r-i-s Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Skrevet 7. oktober 2005 Er nok ikke virus, er sikkert noe med hardwaren din/deres.. Hva slags komponenter du har i maskina di Jeg er litt grønn.. så ramser opp noen ting jeg... Felt Verdi Maskinnavn Operativsystem Microsoft Windows XP Home Edition Operativsystem Service Pack Service Pack 2 DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c) Maskinnavn SKYNET-E499B042 Brukernavn Christian Hovedkort CPU type Intel Pentium 4 550, 3400 MHz (17 x 200) Hovedkort FUJITSU SIEMENS D1826-G Hovedkort chipset Intel Grantsdale i915P System minne 1024 Mb (PC3200 DDR SDRAM) BIOS type Phoenix (04/07/05) Kommuniksjons port Kommunikasjonsport (COM1) Skjerm Skjermkort RADEON X850 XT Secondary (256 Mb) Skjermkort RADEON X850 XT (256 Mb) 3D kort ATI Radeon X850 XT (R480) Skjerm Plug and Play-skjerm [NoDB] (YEAL331314) Multimedia Lydkort Creative SB0350 Audigy 2 ZS Sound Card Lagring IDE kontroller Intel® 82801FB Ultra ATA Storage Controllers - 2652 IDE kontroller Intel® 82801FB/FBM Ultra ATA Storage Controllers - 266F Harddisk WDC WD2500JD-55HBC0 (232 Gb, IDE) Harddisk WDC WD2500JD-55HBC0 (232 Gb, IDE) Harddisk Generic STORAGE DEVICE USB Device Harddisk Generic STORAGE DEVICE USB Device Harddisk Generic STORAGE DEVICE USB Device Harddisk Generic STORAGE DEVICE USB Device Harddisk Generic STORAGE DEVICE USB Device Harddisk Maxtor OneTouch II USB Device (189 Gb, USB) Optisk disk HL-DT-ST DVD-RW GWA-4163B Optisk disk IDE-DVD ROM 6116 SMART Harddisk status OK Partisjoner C: (NTFS) 238472 Mb (89584 Mb ledig) D: (NTFS) 238472 Mb (225422 Mb ledig) L: (NTFS) 194474 Mb (67542 Mb ledig) Total størrelse 655.7 Gb (373.6 Gb ledig) Input Tastatur HID-tastaturenhet Mus HID-kompatibel mus Nettverk Nettverkskort ADMtek AN983 10/100Mbps PCI Adapter Nettverkskort Linksys Wireless-G USB Network Adapter (192.168.1.33) Modem PCI SoftV92 Data Fax Modem with SmartCP Annet Skriver Canon MP750 Series Printer Skriver Microsoft Office Document Image Writer USB1 kontroller Intel 82801FB ICH6 - USB Universal Host Controller [b-1] USB1 kontroller Intel 82801FB ICH6 - USB Universal Host Controller [b-1] USB1 kontroller Intel 82801FB ICH6 - USB Universal Host Controller [b-1] USB1 kontroller Intel 82801FB ICH6 - USB Universal Host Controller [b-1] USB2 kontroller Intel 82801FB ICH6 - Enhanced USB2 Controller [b-1] USB enhet Canon MP750 USB enhet Linksys Wireless-G USB Network Adapter USB enhet Støtte for USB-utskrift USB enhet USB-enhet (sammensatt) USB enhet USB-enhet (sammensatt) USB enhet USB-enhet for menneskelig grensesnitt USB enhet USB-enhet for menneskelig grensesnitt USB enhet USB-masselagringsenhet USB enhet USB-masselagringsenhet Tok og kopierte samendraget.... Hvor er det jeg får skrudd av on-access?
bensinkanna Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Hvor er det jeg får skrudd av on-access? høyre musklikk på Norman Virus Control iconen nede i høyre hjørne og klikk "Stopp on-access scanner". Er jo ingen likheter mellom hardwaren vår, uteom Lydkortet. Trur dette må være et software problem.
c-h-r-i-s Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Okey... blir det Stopp sanntidssøker det da?, for det er det nærmeste jeg kommer. Jeg har norskspråkelig. Antar dette må være et software feil jeg også. Det er et grådig irriterende problem. Veldig irriterende og ikke kunne gå vekk fra sine nedlastinger, men hele tiden være hønsemor og passe på at nettet funker og at programmet kjører. En umulighet det, som gjør at det og laste ned vil ta 10 ganger så mye tid og krefter som det kunne tatt! Endret 7. oktober 2005 av c-h-r-i-s
c-h-r-i-s Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Skrevet 7. oktober 2005 Har skrudd av sanntidssøkingen nå, hvis det blir rett til den on-access du snakker om. Og har nå startet opp et par nedlastinger i Azureus og får da avvente og se hvordan dette går!
c-h-r-i-s Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Skrevet 7. oktober 2005 Det virker som om det hjalp og skru av sanntidssøkingen i NVC. Azureus har stått på en god stund nå uten noen problemer av noe slag..
c-h-r-i-s Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Skrevet 7. oktober 2005 Det virker som om det hjalp og skru av sanntidssøkingen i NVC. Azureus har stått på en god stund nå uten noen problemer av noe slag.. Takker for hjelpen! Kommer tilbake dersom det skulle oppstå noe mer problematiskt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå