Gå til innhold

Er komplett trygt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja. ganske trygt, det er trossalt norges største nettbutikk.

 

God handel.

 

EDIT: aveiro07 blei vist før meg.

 

EDIT2: men tror denne er feilpostet, vi har eget formu om webshops og slikt her, http://forum.hardware.no/index.php?showforum=78

 

men siden du allerede har fått svar på emnet ditt, så kan vel like gjerne tråden stenges

 

Rapportert

 

vegard :)

Endret av vegis
Lenke til kommentar
ja. ganske trygt, det er trossalt norges største nettbutikk.

 

God handel.

 

EDIT: aveiro07 blei vist før meg.

 

EDIT2: men tror denne er feilpostet, vi har eget formu om webshops og slikt her, http://forum.hardware.no/index.php?showforum=78

 

men siden du allerede har fått svar på emnet ditt, så kan vel like gjerne tråden stenges

 

Rapportert

 

vegard :)

Det er ikkje din jobb og være politi.

Lenke til kommentar

Trådstarteren har nok trolig aldri kjøpt noe på internett før.

I så fall bør det vel sies at kjøp på internett ikke kan sammenlignes med vanlig butikk.

 

1. Du kan ikke teste varen før kjøp.

2. Du må betale forskudd.

3. Benytter du VISA-kort på nett så er det alltid en liten sjanse for feil/problemer/svindel.

4. Varen kan få transportskader eller at du mottar feilvare.

5. Reklamasjon er mer "tungvint" fordi varen må pakkes og sende via posten*.

6. Det tar tid å få varen.

 

Det er altså mange grunner til å fortsatt benytte normale butikker.

 

Men...

 

Så lenge pris og utvalge er avgjørende så er det bare å shoppe på nettet.

 

* De som bor i nærheten av Sandefjord kan også levere direkte (har prøvd det selv en gang), men dette er vel unntaket fra reglen.

Lenke til kommentar
ja. ganske trygt, det er trossalt norges største nettbutikk.

 

God handel.

 

EDIT: aveiro07 blei vist før meg.

 

EDIT2: men tror denne er feilpostet, vi har eget formu om webshops og slikt her, http://forum.hardware.no/index.php?showforum=78

 

men siden du allerede har fått svar på emnet ditt, så kan vel like gjerne tråden stenges

 

Rapportert

 

vegard :)

Det er ikkje din jobb og være politi.

Nei, det er ikkje min jobb å være politi, men jobben til andre brukere (deriblandt meg), er å bruke report knappen. :thumbup:

Lenke til kommentar
at han ikke er moderator, og derfor ikke bør oppføre seg som en. Det holder å rapportere tråden og oppgi grunn der, også kan moderator gjøre det han/hun mener er best.

 

Forøvrig må jeg si meg enig med de postene her. Komplett er en trygg handelsplass :)

har ikke oppført meg som moderaotor, skreiv bare hva eg skreiv til moderator teamet.

Lenke til kommentar
Komplett er en trygg og seriøs nettbutikk. Men de er store og trege, så noen dagers leveringstid, samt noen ukers (2-4 uker) behandlingstid ved reklamasjoner må beregnes.

Dette er ikke min oppfatning, men det er noe som kan variere fra dag til dag, fra uke til uke. Alle ordre jeg har plassert hos Komplett har blitt sendt dagen etter eller samme dag dersom jeg har bestilt veldig tidlig.

 

 

Man finner nok tendenser til mange nettbutikker, at den butikken er treig, og den er kjapp osv, men av de største holder det ikke å konkludere med at det alltid er så og så lang behandlingstid.

Lenke til kommentar
Komplett er en trygg og seriøs nettbutikk. Men de er store og trege, så noen dagers leveringstid, samt noen ukers (2-4 uker) behandlingstid ved reklamasjoner må beregnes.

Dette er ikke min oppfatning, men det er noe som kan variere fra dag til dag, fra uke til uke. Alle ordre jeg har plassert hos Komplett har blitt sendt dagen etter eller samme dag dersom jeg har bestilt veldig tidlig.

 

 

Man finner nok tendenser til mange nettbutikker, at den butikken er treig, og den er kjapp osv, men av de største holder det ikke å konkludere med at det alltid er så og så lang behandlingstid.

må beregnes - det vil ikke si alltid, men kan forekomme.

Lenke til kommentar

Orker ikke lage en ny tråd, siden denne først handler om komplett.no.

 

Antall Varenr. Beskrivelse

1.00 121635 Logitech OEM Ultra X Flat Keyboard

 

1.00 306660 Targus bluetooth mus og adapter

 

1.00 308648 Sony Ericsson K750i Oxidized

 

Har bestilt dette fra komplett og betalt med VISA. Vil komplett legge av en mobiltelefon til resten av bestillingen er på lager? Frykter at K750i blir utsolgt før de får inn musa. Er det rutine at de som bestiller først får varen først?

Lenke til kommentar
Orker ikke lage en ny tråd, siden denne først handler om komplett.no.

 

Antall Varenr. Beskrivelse

1.00 121635 Logitech OEM Ultra X Flat Keyboard

 

1.00 306660 Targus bluetooth mus og adapter

 

1.00 308648 Sony Ericsson K750i Oxidized

 

Har bestilt dette fra komplett og betalt med VISA. Vil komplett legge av en mobiltelefon til resten av bestillingen er på lager? Frykter at K750i blir utsolgt før de får inn musa. Er det rutine at de som bestiller først får varen først?

tror dei sender pakken når dei har alt du har bestilt, ellers blir frakten for komplett.no mye dyrere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...