Gå til innhold

Oppdatering til Battlefield 2 (versjon 1.03) (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At det er mulig da? Får feil om at jeg må ha 1600MB ledig plass, jeg har jo 128GB ledig på HD'en med BF2 installert på jo ffs! :realmad:

 

Har bare 388MB ledig på C: disken, mulig patchen har fått det for seg å bruke temp mappa der elns.. jaja, får prøve å rydde opp på C: da.

Det stemmer. Det viser seg at man må ha 1,6 GB ledig hardiskplass på C:

 

Installasjonsprosedyren bruker vel den disken som midlertidig lagring av filer av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar

BTW, noen som har hatt problmere mde at skjermen( i mitt tilfelle ventsre side ) ser ut til å ha blitt klippet ujevnt bort? :dontgetit:

 

håper dett er fikset ;)

 

EDIT: ja dette lover jo godt..tar jo 900 år før det skjer noe her, har ikkje skjedd en dritt etter å ha trykket på patchen :dontgetit:

 

EDIT2: eg selger snart heile Bf2 kontoen min, koffor skal det skjøre seg vinkel hver forbanna gang? Den vil jo pokker meg ikkje starte en gang :thumbdown:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Installasjonen gikk smurt her, og det ser jammen ut som jeg kan begynne å kose meg litt med BF2 igjen, for denne patchen ser ut til å ja ordna på "connection problems" som jeg har hatt siden spillet ble utgitt, får også ny linje snart også og da blir vel alt supert. Må også si at Wake er :dribble: digg brett!

Da ses vi i kampens hete! :w00t:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...