Gå til innhold

Oppdatering til Battlefield 2 (versjon 1.03) (PC)


Anbefalte innlegg

Nå må F)/&%# meg Dice,Ea ta seg sammen. patchen funker helt fint, og det nye kartet er kult. men hele rankingssystemet er jo helt på trynet nå. jeg har fått oppgradert ranken min 3-4 ganger nå på 1 time. og unlocket mange våpen. Herregud. Hva er det som skjer her da??

Jeg ser også at når mann starter BF2 så kommer det fram en dialog boks og hvis mann da klikker på den så blir BF2 automatisk lukket men den siden som skal komme fram kommer jo ikke fram. (det står et eller annet om for stor trafikk på siden eller noe sånt)

 

Hele gleden med å unlocke rankings er jo borte nå.

men det er flott at mann ikke trenger å skrive command linje for å få høye oppløsning som før.

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
venter til i morgen, da det ikke er 500,000 folk som skal laste ned patchen samtidig :p

Går det så voldsomt tregt fra Gamer.no også? Er inne på serveren nå, og det er masse båndbredde igjen der.

nei, men det pleier merkelig nok alltid å gå treigt derifra uansett :(

Ok, det var dumt. Mange som får knallhastigheter. Men de som ikke får det, kan gjerne ta det opp her (les første post): http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=449192

Lenke til kommentar

Hvorfor sier folk at det går så tregt å laste ned patchen?

Jeg laster selv ned 520kb/sec nå, fra Gamer.no. Fin speed. :)

 

Gleder meg til å få prøvet patchen. Lurer virkelig på om det fatkisk blir noe bedre.

 

EDIT: Vet da faen hvorfor det ble med to ekstra nuller der. 520kb/sec er i allefall rett. :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
At det er mulig da? Får feil om at jeg må ha 1600MB ledig plass, jeg har jo 128GB ledig på HD'en med BF2 installert på jo ffs! :realmad:

 

Har bare 388MB ledig på C: disken, mulig patchen har fått det for seg å bruke temp mappa der elns.. jaja, får prøve å rydde opp på C: da.

Det er bare å midlertidig flytte temp mappa til en annen plass.

 

F.eks ved å trykke WIN+Pause | Advanced | Enviroment Variables

Marker TEMP under din bruker og edit til en plass hvor du har mer plass.

(det kan være du må restarte maskinen, men det tviler jeg på)

Lenke til kommentar

mange som har problem med å installere ? husker at noen her på forumet la ut en tråd om hvordan man fikser problemet med at patchen ikke vil installere seg..... det var noe om at du kjører installasjonen og så bare kopierer Temp mappa som inneholder Bf2 patchen og så kjører patchen i fra comandolinjen manuelt

Lenke til kommentar
At det er mulig da? Får feil om at jeg må ha 1600MB ledig plass, jeg har jo 128GB ledig på HD'en med BF2 installert på jo ffs! :realmad:

 

Har bare 388MB ledig på C: disken, mulig patchen har fått det for seg å bruke temp mappa der elns.. jaja, får prøve å rydde opp på C: da.

Det er bare å midlertidig flytte temp mappa til en annen plass.

 

F.eks ved å trykke WIN+Pause | Advanced | Enviroment Variables

Marker TEMP under din bruker og edit til en plass hvor du har mer plass.

(det kan være du må restarte maskinen, men det tviler jeg på)

Hjelp! Har problem med å legge det inn. Har for lite plass på C:. Og både dette forsøket på å hjelpe og det en annen har skrevet funker ikke . Noen forslag? :cry:

Lenke til kommentar
- Only 1 player in a vehicle will get credit for or speed up capturing

   a flag at a CP.  The other passengers must exit the vehicle to increase

   the speed of capture or receive capture score.

 

- The wrench repair rate on helicopters has been decreased.

...

 

Ser ut som det er slutt på morroa for lag som eneste formål er å samle poeng.  :thumbup:

Deilig. Slutt på 2-sekunders flag-capture for black-hawks... Det ødela virkelig på kart som Mashtuur...

 

Tipper en del vil bli rimelig pissed. Spesielt de med 60 i teamwork-score og 2 i combat score på en runde :!:

Endret av ibrotha
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...