Gå til innhold

Oppdatering til Battlefield 2 (versjon 1.03) (PC)


Anbefalte innlegg

Noen som har fått til å installert patchen? Laster den ned nå, men blir grafikken fikset eller?

Fungerer bedre grafisk for meg...mao, ikke mere lagg :thumbup:

 

Har forsatt den buggen slik at skjermen(i mitt tilfelle venstre siden) ser ut som om noen har klippet ujevnt langs siden.Om eg justerer skjermposisjonen til en viss grense innover mot midten fosvinner dette :dontgetit:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Woho, patchen funker knall hos meg :)

Mange forbedringer, alt går mye bedre nå.

 

Men hva har skjedd med rank-systemet?

Jeg fikk ny rank med en gang, Corporal, og et våpen ventet på meg..

 

Og er det bare meg som ikke finner en eneste server med Wake 2007?

merkelig at du ikke finner servere med Wake Island 2007, alle andre finner det

Lenke til kommentar

EA/DICE kan ikke lage patcher, så dårlig at ikke gidder og kjøpe noe fra de lengre(ja til piratkopiering) så lenge de ikke kan lage patcher. Hva er vidsen og kjøpe et spill når du ikke kan spille pga de klarer ikke å lage en patch som funker på alle pc`er.

 

PS: noen som har en link hvordan jeg kan installere 1.03, fikk problemer på de gamle patchene.

 

De har nå ihvertfall mistet 1 kunde til å kjøpe special forces, dårligt når de ikke klarer og lage patcher som ikke funker på vanlige/windows pc`er så setter de igang på en ekspansjon.

Endret av cartMann
Lenke til kommentar
F*** i hel****e @$£€@£$$[]{]{[€][€[]€[€]. Jeg får patching failed. Klarer ikke de tullingene Dice å lage en patch som virker på alle pcer ffs. Jeg er så forbanna irritert. argh :mad:  :mad:  :cry:

Har samme problem :hrm: Ved forrige patch måtte jeg vente flere dager på en modifisert utgave for å få det til å funke, da er det bare å gi opp BF2 en uke eller noe sånt til noen gjør det samme med den her :realmad:

har ikke selv hatt problem, men det ser visst ut til at det er rimelig utbredt:

 

http://www.google.no/search?hl=no&q=bf2+pa...ng+failed&meta=

Lenke til kommentar

Faen til syting, er det noe som ikke funker på min PC så fikser jeg det. Om det er så jævlig vanskelig så kan dere jo gå over på konsoll.

 

Patchen hadde veldig mange forbedringer som gjør det mer behagelig å spille. Ting som favourites burde de ha med i første patch tho. Og filtreringen er fremdeles meget bugget. Tar du på enkelte filtre kommer ingenting opp.

Lenke til kommentar
Faen til syting, er det noe som ikke funker på min PC så fikser jeg det. Om det er så jævlig vanskelig så kan dere jo gå over på konsoll.

 

Patchen hadde veldig mange forbedringer som gjør det mer behagelig å spille. Ting som favourites burde de ha med i første patch tho. Og filtreringen er fremdeles meget bugget. Tar du på enkelte filtre kommer ingenting opp.

Folk krever å få spilt yndlingspillet sitt, ihvertfall etter så mye tull med hver bidige oppdatering til spillet :yes: Eg fikset mitt problem etter en del forbanning, men at oppdatreingen krever en re-install av heile spillet er for meg skikkelig unødvendig. utrolig varierende åssen disse "forbedringene" gjør utslag hos folk ;)

 

BF er noke en litt annerlede opplevelse på konsoll når den kommer, og muligens ikkje til det bedre for de som spiller PC vil eg tru :roll:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
EA/DICE kan ikke lage patcher, så dårlig at ikke gidder og kjøpe noe fra de lengre(ja til piratkopiering) så lenge de ikke kan lage patcher. Hva er vidsen og kjøpe et spill når du ikke kan spille pga de klarer ikke å lage en patch som funker på alle pc`er.

 

PS: noen som har en link hvordan jeg kan installere 1.03, fikk problemer på de gamle patchene.

 

De har nå ihvertfall mistet 1 kunde til å kjøpe special forces, dårligt når de ikke klarer og lage patcher som ikke funker på vanlige/windows pc`er så setter de igang på en ekspansjon.

Ett tips: Har du brukernavn med æøå i så går det ikke å installere patchen. Opprett en ny bruker uten disse bokstavene i navnet og prøv å installere patchen som den nye brukeren.

 

Fikk ikke installert patchen her (har æ i navnet), men det gikk greit å installere vha en ny bruker (hadde samme problemet med 1.02 patchen).

Lenke til kommentar
Så dersom du i regedit endrer :

 

HKEY_CURRENT_USER\Environment\TMP

HKEY_CURRENT_USER\Environment\TEMP

 

Til f.eks d:\temp

 

Og restarter maskinen så får du samme problemet?

I så fall er det tåpelig gjort av Dice eller hvem nå som står bak.

Kan du forklare litt bedre :blush: . Ekke helt den beste :w00t: i data. Hehe

Lenke til kommentar
Så dersom du i regedit endrer :

 

HKEY_CURRENT_USER\Environment\TMP

HKEY_CURRENT_USER\Environment\TEMP

 

Til f.eks d:\temp

 

Og restarter maskinen så får du samme problemet?

I så fall er det tåpelig gjort av Dice eller hvem nå som står bak.

Kan du forklare litt bedre :blush: . Ekke helt den beste :w00t: i data. Hehe

tryk windows tasten+r så skriver du regedit, da kommer det opp en rute der finner du :

 

HKEY_CURRENT_USER\Environment\TMP

HKEY_CURRENT_USER\Environment\TEMP

 

Så skifter du til D:\temp eller noe..

 

Du burde kanskje ikke røre dette hvis du ikke kan så mye

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...