Gå til innhold

Asus GF 7800GTX (top)


betterman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje de selger Leadtek kortet på elkjøp etterhvert, siden de solgte/selger leadtek 6600gt der? :whistle:  Husker godt at jeg kjøpte et Leadtek 6600gt for 795kr for en del mnd siden ja :D

Uff, elkjøp....hehe. Makter ikke sånne butikker, og ser bare for meg prisen langt over skyene.

 

Planen var jo å skaffe meg det Asus TOP-kortet i denne omgang, for så å muligens anskaffe et nytt et i januar for kjøre i SLI. Hadde blitt vei i vellinga da tenker jeg

Endret av betterman
Lenke til kommentar
:D Har så langt ingen ting å utsette på Gainward sett 7800gtx GS. Kjører 8340p i 3dmark05 uten klokking. Cpu'en er amd 3500+ på 2442mhz... :love:

 

Lett å få tak i oxo::: :innocent:

Godt å høre at du er fornøyd :)

 

Xfx sitt "klokka" kort blir vel alternativet for meg muligens. Åssen var kjølinga på det forresten i forhold til Asus sitt?

Lenke til kommentar

Er imponert over kjølinga på dette kortet vipper mellom 46 47g på idle,og har ikke sett det over 67g. Dette etter lengre økter med feks BF2 i 1600*1200 og alt anna på maks... Lydnivået på vifta er bare sinnsykt stille. Et sjokk i forhold til forgjengeren... Har måttet bestille nye 12cm kabinettvifter da disse er de som høres nå...

Lenke til kommentar

Fikk 8197 på standar klokking. Temp på 68g rett etter endt test. Kabinettviftene kjøres på minimum. 1800-1900omdr maks 3300, så er nok noen grader der å hente oxo... Pc'n har stått på i mange timer, så litt der er det nok oxo å hente hvis den er nyoppstarta:D

Lenke til kommentar
Fikk 8197 på standar klokking. Temp på 68g rett etter endt test. Kabinettviftene kjøres på minimum. 1800-1900omdr maks 3300, så er nok noen grader der å hente oxo... Pc'n har stått på i mange timer, så litt der er det nok oxo å hente hvis den er nyoppstarta:D

Ikke dårlig da :)

 

Tror nesten jeg bare bestiller det Xfx-kortet jeg, må bare finne billigste nettbutikk nå, hehe...

 

Men det som irriterer meg er den søppelbundle'n som Xfx har :thumbdown:

Endret av betterman
Lenke til kommentar

Har en mistanke om flere poeng hvis en kjører hele testen. Altså alle testene. Har merket meg at det blir høyere score uten at klokkingen er endret... Her forleden fikk jeg 8340 på samme klokkingen som no, men hele testen ble kjørt. No ble kun gametestene kjørt... Andre som har merket seg noe ang dette?

Lenke til kommentar
Tror faktisk jeg bremser litt i svingene her jeg nå, for legger merke til selve produktkoden er den samme som de vanlige GTX-kortene fra Asus. Så tror faktisk de går på en liten blemme med å skrive feil data. Skal ringe de i morgen den dag for å få bekrefta dette!

Hehe. Kan se slik ut ja... Jeg snakket nettopp med en av de som driver shappa...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...