Gå til innhold

Morsomme ting du har sett på ferie


morra

Anbefalte innlegg

Dere som har vært i Paris vet at det er ofte dårlig med plass til bilene, noe som forårsaker mange skraper og bulker på bilene. Eieren av denne bilen var, som dere ser på vedlagt bilde, mer opptatt av sin BMW enn mange andre var av sine biler.

 

Dere må gjerne fortelle om morsomme ting dere har opplevd på ferie. Post gjerne bilde.

post-73-1128423457_thumb.jpg

Endret av morra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...

var med en fransk kompis på Huk i Oslo i sommer og der var det stappfullt med biler men seff fant han en bitte liten plass der og DYTTA seg inn mellom dem... Jeg skjønte ingenting jeg, men han skjønte ikke helt hvorfor jeg kikket rart på ham... Det er vanlig i Paaris sa han... ja ja...

Lenke til kommentar

Var på ferie i Spania...

 

Tok en tur til en dyrepark hvor familier kunne gå rundt å se på dyr, delfinshow, spise is og kose seg.

 

Plutselig kom vi over en pirat som lekte at han var full og sa hele tida at han var tom for Rom :lol:

 

Alle barna blei skikkelig redde...

 

Og han var en artist som jobba i dyreparken.

post-65004-1142867750_thumb.jpg

Endret av midnight_walker
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

 

Where do you want to go today?

Sponset av Microsoft? :shrug: Dette bildet tok jeg på Monté Feliz (Gran Canaria)...

 

 

...Var ikke det mest vindstille stedet.

 

 

LOL, måtte bare ta det bildet. Fiberoptisk juletre. Rakk desverre ikke å sjekke båndbredden :p. På skiltet i bakgrunnen står det "Si Señior". Kinesisk buffetresturant der de har j*vlig god mat. Ambefalers. (PM meg hvis du ikke finner veien) :thumbup: Stedet ligger i Puerto Rico. Vi bestilte rom der, for å komme oss vekk fra h*lvetet på Monte Feliz! :realmad:

 

Nok OT, enda et bilde:

 

OMG! Where is my 2nd leg? Dette er en eller annen syk fugleart som tar opp det ene beinet for å holde det varmt, tror jeg. :ermm: Ved første blikk ser det ut som fuglen bare har ett bein.

Lenke til kommentar

Min > deres

 

Denne fant jeg på landsbygda i Tanzania, Afrika. De hvite mennene som kom og tok bilde av frisørsalongen (dvs. meg og min far) ble fort "talk of the town", og dagen etter var salongen fjernet pga. frykt for at vi var amerikanere.

 

Mildt sagt en artig opplevelse :)

post-20937-1145226764_thumb.jpg

Lenke til kommentar

hm.. har ikke bilde, men i fjor sommer da vi var i London, gikk jeg og noen

kompiser på en McDonalds ikke langt fra hotellet.

 

Da vi kom inn og skulle gå opp til kassa, kom det løpende inn en

neger (kan jeg si det?) som samtidig ropte "OH MY GOD, YOU'RE SOOO FINE!" til kassadama, som bare sto der og mumlet "Thank you,"

 

Vi storflirte såklart, siden det var så dumt xD

Lenke til kommentar
hm.. har ikke bilde, men i fjor sommer da vi var i London, gikk jeg og noen

kompiser på en McDonalds ikke langt fra hotellet.

 

Da vi kom inn og skulle gå opp til kassa, kom det løpende inn en

neger (kan jeg si det?) som samtidig ropte "OH MY GOD, YOU'RE SOOO FINE!" til kassadama, som bare sto der og mumlet "Thank you,"

 

Vi storflirte såklart, siden det var så dumt xD

5933181[/snapback]

 

Errr.. En neger er en neger, en kineser er en kineser og en hvit mann er en hvit mann. Hva er problemet? :S

 

Å si; "så kom det løpende en mann med mørk hud" høres jo bare dust ut

Lenke til kommentar
hm.. har ikke bilde, men i fjor sommer da vi var i London, gikk jeg og noen

kompiser på en McDonalds ikke langt fra hotellet.

 

Da vi kom inn og skulle gå opp til kassa, kom det løpende inn en

neger (kan jeg si det?) som samtidig ropte "OH MY GOD, YOU'RE SOOO FINE!" til kassadama, som bare sto der og mumlet "Thank you,"

 

Vi storflirte såklart, siden det var så dumt xD

5933181[/snapback]

 

Errr.. En neger er en neger, en kineser er en kineser og en hvit mann er en hvit mann. Hva er problemet? :S

 

Å si; "så kom det løpende en mann med mørk hud" høres jo bare dust ut

5933474[/snapback]

 

Hva er problemmet med å kalle folk det de er? som for eksempel, afrikaner? Kinesere fra Kina ja akkurat som somalier fra Somalia? White guy, black guy er som et slags slang, meget uformelt muntlig språk. Neger...høres bare helt feil ut for meg.

Lenke til kommentar
Min > deres

 

Denne fant jeg på landsbygda i Tanzania, Afrika. De hvite mennene som kom og tok bilde av frisørsalongen (dvs. meg og min far) ble fort "talk of the town", og dagen etter var salongen fjernet pga. frykt for at vi var amerikanere.

 

Mildt sagt en artig opplevelse :)

5933130[/snapback]

 

Hahaha, genialt.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ikke akkurat morsomt men, nokså... Morro alikavel... :)

 

Var på biltur med mor og stefar, vi stoppet ved et vann ettellerannet sted i norge for å raste. 2 jenter bada, jeg kikka jo seffers veldig uti vannet på disse. De må ha sett det, for etter ei stund så hørte jeg "whops!" et par ganger, og dem var nakne, dreiv å kasta badetøyet sitt foran seg og hoppa sånn hallveis etter det.. Kan tro jeg hadde lyst til å bade da ! :dribble:

 

Tror ikke de kledde på seg heller før de gikk i land...

 

Synd det var på den tia jeg ikke hadde kamera :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...