Gå til innhold

Quake 4 er ferdig (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm men hvis Activision sier at det kommer til Norge 21 okt så er det vel de man skal stole på, med mindre de føler seg onde og vil gi ut spillet rett før eksamen! :mad:

Ja det burde jo være det men samtidig har jeg lyst til å forhåndsbestille for å sikre meg men når EBGames sier 11 nov. blir jeg jo skeptisk, jeg mener, jobben dems er jo spill de burde klare slike ting som datoer når det er offisielt... :no:

Lenke til kommentar
Jeg bryr meg ikke om grafikken... Så lenge opplevelsen er bra! :thumbup:

Tror ikkje grafikken blir så mye å sette fingern på, håper bare at det blir litt meir variert en Doom3 :whistle:

 

Bestilte forøvrig Q4 og FEAR fra CDON her om dagen :thumbup:

 

Eg blir littskufet dersom de har fjerna den über fete rock/metal musikken, ingenting er som å eie stroggs til god rock :cool:

Lenke til kommentar
Tror ikkje grafikken blir så mye å sette fingern på, håper bare at det blir litt meir variert en Doom3 :whistle:

Tja, når det kommer til polygon detaljer og teksturer ser det virkelig dårlig ut. Dette er langt ifra imponerende lenger etter min menig. Utviklerene bak Prey derimot har gjordt en mye bedre jobb med Doom3 motoren, det ser faktisk ganske bra ut. Men der er nok også hardware kravet høyere.

Men jeg håper at spillbarheten i Quake4 blir bra ja.

 

Legg merke til bl.a gulv teksturene og de spisse hodene; :thumbdown:

post-75-1128809741_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Vel, mulig du sier noe der, men for meg holder den grafikken, ekke så kresen på slikt egntlig.

 

Men også her er det gameplayet som vil telle mest for min del, få det litt variert, noen gode scriptede sekvenser som bygger opp stemningen samt litt teamwork med AI-kamereater og ikkje minst raaaw metal musikk å pwne strogger til :cool:

 

Kantete hoder? Prey lider nok av samme skjebne :)

post-75-1128813228_thumb.jpg

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Kantete hoder? Prey lider nok av samme skjebne :)

Det er sant, noe vi kan takke stencil shadows for. Men overall mener jeg at Prey ser en del bedre ut.

Det har du sikker trett i, ska se litt på Prey eg, kan ikkje dømme ut i fra noe eg har sett relativt lite av i forhold til Q4 :yes:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...