Gå til innhold

Quake 4 er ferdig (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har bestemt for ikke å være forræder og må kjøpe spillet om det ikke kommer fler anmeldelser som omtaler spillet såpass negativt. Skal spesielt holde øye på hva Rune Fjeld Olsen, som er spilljournalist i VG, sier, for han og jeg har nærmest identisk smak når det kommer til spill, og han ser ut til å glede seg like mye til Q4 som meg selv. Jeg har også fått med meg rykter om at PC Gamer US anmeldelsen ikke er virkelig og at det bare er en eller annen tulling som prøver å ha det moro med alle som faktisk ser fram til dette spillet, og utgir seg for å være en journalist i PC Gamer.

 

Men uansett om anmeldelsen er ordentlig eller ei så skal jeg ikke basere innstillingen min etter kun en anmeldelse. :thumbup:

Lenke til kommentar
PCGamer er ræv. Gamespot er det eneste som gjelder for meg.

PC Gamer er blant de største. De har sikkert ikke gitt Quake 4 dårlig omtale uten grunn. 70% er slettes ikke bra i mine øyne.

Detter er jo fake hører dere! Var det ikkje ein som haded eit innelegg lenger oppe? eller i ein anna tråd var det vel :hmm:

 

Dette sier PC Gamer om 70% scoren;

 

79% - 70%

GOOD - These are pretty good games that we recommend to fans of the particular genre, though it's a safe bet you can probably find better options.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
PCGamer er ræv. Gamespot er det eneste som gjelder for meg.

Å basere ett spill sin karakter på bare ein aktør er ikkje så lurt egentilig, ta heller utgangspunkktet i 3 for å så se om de gir noenlunde samme karakter og slikt ;)

Liek www.gamerankings.com

 

Men noen er bedre enn andre uansett..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...