Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Større brett, lengre historie, meir destruktivt, fleire våpen, fleire måter å klare oppdrag på.

Flere våpen er vel ikke førstevlget vel?

Synes at bortimot 30 våpen holder helt fint.. :thumbup:

 

Men jeg ville hatt:

- Legre historie

- Flere måter å klare oppdragene på

- ikke noe særlig større map, men fetere byer.

- Snø i den ene delen av byen kanskje? hehe ;)

Lenke til kommentar
Jeg skulle ønske man kunne lage en egen karakter, kanskje mer på The Sims måten!

Hadde vert kult. Men ikke så bra å lage en historie til. Synes at san andreas var bra nok på området med tilpassing.

 

du startet med en template CJ og til lenger ut i spillet du kom til me unik ble den.

 

Men jeg forstår at noen hadde problemer med CJ sin hudfarge. Noe som er litt trist. Jeg synes det gikk helt bra. Historien var bra. Settingen var bra. Det passet meget bra. Jeg hadde ikke mer problemer å sette meg inn i rollen som CJ en jeg hadde som Tommy Vercetti

 

Men over til hva jeg ønsker meg

Flere måter du kan påvirke miljøet

Mer Smooth bakker osv (går vel under bedre grafikk)

Mer interaktivitet

Online

flere spillbare karakterer med hver sin historie :dribble:

Lenke til kommentar

Bedre grafikk og fysikk er det ingen vits i å ønske seg, da det er en selvfølge at dette spillet vil få det.

 

Jeg ønsker å få enda litt flere RPG-elementer enn hva SA hadde. Ønsker å kunne klare oppdrag på litt forskjellige måter, og enda litt mer frihet.

 

Bedre AI hadde også vært fett. Hadde vært konge om folk hadde huska deg og gjerningene du har gjort mot dem.

 

Flere forskjellige folk. Hadde vært dritrått om de kunne laga sånn at nesten INGEN så helt like ut.

 

Enda større områder. Kunne tenkt meg så skikkelige real-life-size ørkener og skoger.

 

Multiplayer! Når de klarer det på PSP, så MÅ de jo bare klare det på PS3/PC etter hvert også!

 

Flere våpen og biler. Skulle ønske at det ikke var sånn at man kunne se kun visse biler i visse områder. Hadde vært bra om man en sjelden gang kunne fått se en Ferrari i en Hill-billy-landsby. Hadde også vært bra om det ikke var sånn at hver tiende bil man ser er den samme.

 

Generelt sett ønsker jeg bare en mer levende verden - Foran grafisk forbedring. Tro det eller ei, men jeg syntes SA sin grafikk var kjempefin, jeg, selv om den ikke var noe spesielt bra! :)

 

Skulle ønske at det hadde vært mye mindre scriptede events i det neste GTA.

I SA spawner bilene rett i nærheten. Hadde vært mye bedre om de hadde kommet fra en plass og kjørt til en annen plass uten å "forsvinne" når du ser bort.

 

EDIT:

hvor mye tror du jeg kunne tjent på å solgt ideen til Rockstar *ond smiley som peker på script*

 

En mail som sier "Sorry, that's a sucky idea". Når spillet kommer ut, viser det seg at de har brukt idèen din til punkt og prikke. ^^

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

hehe er ikke den eneste, men jeg villa ha beholdt grafikken, bare pusset den opp slikt at du ser gjennspeil, bedre skygge, solskinn i bilene osv på en bra måte. Men hadde dem fiksa AI sånn dem prøvde og ta deg på forskjellige måter, ble redd sånn du ser dem får panikk ikke bare stoppe bilen sin og går ut mens du plafrer med kulene... Da BER dem og om dø hehe.

 

Noen gate tiggere, dansere mere interaktiv hadde vært konge. Hva med Dodge viper i spillet og, litt fansy klasikkere. Ahhh drømmen!

Lenke til kommentar

Lisensierte biler hadde vært utrolig kult, også mer RPG elementer som MeTa][iC sa, AI, fysikk, og grafikk _burde_ være forbedret i Gta4 synes jeg. Mer ordensregler, f.eks speeding-ticket, bøter for div ting, også at politiet blir smartere. Når man kjører med motorsykkel, å kræsjer rett i en politibil i 150 km/t. Jo, hva gjør politiet, de kommer og gir deg juling. Hadde også vært kult hvis det hadde kommet en ambulanse å hentet deg når du "dør".

Lenke til kommentar
[iC' date=06/10/2005 : 00:16] EDIT:
hvor mye tror du jeg kunne tjent på å solgt ideen til Rockstar *ond smiley som peker på script*

 

En mail som sier "Sorry, that's a sucky idea". Når spillet kommer ut, viser det seg at de har brukt idèen din til punkt og prikke. ^^

før du så saksøker dem, men taper fordi du ikke har noe bevis for at du sendte dem det :p

Lenke til kommentar
[iC,06/10/2005 : 00:16] EDIT:
hvor mye tror du jeg kunne tjent på å solgt ideen til Rockstar *ond smiley som peker på script*

 

En mail som sier "Sorry, that's a sucky idea". Når spillet kommer ut, viser det seg at de har brukt idèen din til punkt og prikke. ^^

før du så saksøker dem, men taper fordi du ikke har noe bevis for at du sendte dem det :p

It's a sucky world :nei:

 

 

 

:p

Lenke til kommentar
[iC,06/10/2005 : 00:16] EDIT:
hvor mye tror du jeg kunne tjent på å solgt ideen til Rockstar *ond smiley som peker på script*

 

En mail som sier "Sorry, that's a sucky idea". Når spillet kommer ut, viser det seg at de har brukt idèen din til punkt og prikke. ^^

før du så saksøker dem, men taper fordi du ikke har noe bevis for at du sendte dem det :p

It's a sucky world :nei:

 

 

 

:p

før du så blir støttet opp av besteforeldre og Jack Thompson :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...