Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[iC' date=06/10/2005 : 17:51] Ja, men nå er det ikke det vi diskuterer her, folkens. Det er hva vi kunne tenkt oss i et eventuelt nytt GTA! :)

Jeg er sikker på at vi får bra grafik og bra fysikk i spillet det blir morsomt å se en som blir sprengt av en granat :!: :devil:

 

Det jeg ønsker å få oppleve i GTA spillet er en genial historie og et bra miljø.

 

1. Jeg er fornøyd med antall av kjøretøy i San Andreas så ikke lag flere bare lag dem bedre og jeg vil se disse kjøretøy som de er i virkeligheten eller som de var i virkeligheten...... :roll:

 

2. Større kart men ikke overdriv, da har jeg ikke lyst å spille på et kart som ligner på kartet fra WOW fordi at det tar en del av tiden å kjøre fra punkt A til punkt B :realmad: Jeg synes at det blir nok med litt større byer, skoger og kansje lage litt større antall byer på kartet som er virkelig store!.....og hvis vi får lov til å stjelle ting så vil jeg stjelle mer enn bare en TV eller videospiller...........

 

3.Mer klær å velge mellom, frisører......

 

ok jeg synes at det var nok ideer fra min side.....men for å ikke glemme så jeg vil ha snø der og årstider!!!! :) også en ting til jeg vil ha også mysterier som store skatter eller noe sånt, kansje spøkelser i skoger, eller lage bare en eller to figurer som er mystiske og kan oppdages bare på et fast tidspunkt?! :roll::hm: Jeg vil at spillet skal vare mye lengre enn San Andreas er nå......litt bedre AI =) og jeg er lei av politi i San Andreas jeg har problemmer med dem når de vil drepe meg og sånt de er FOR smarte det var ikke sånn i Vice City :blush:

 

PS

sorry for feil.......

 

Og her http://sancal.lapu.nl/

Lenke til kommentar

Det ville selvsagt vært digg med ekte, lisenserte biler, men jeg tviler sterkt på at noen seriøse bilmanufakturer vil ha bilene sine i et spill som GTA. Først og fremst pga vold og det pjattet, men det er heller ikke den beste reklame å se bilene deres sprengt til himmels. Mener at jeg har lest et sted at det er en av grunnene til at GT serien ikke får ha skade på bilene, fordi fabrikkene ikke tillater det, men det er meget mulig jeg så langt utpå vidda at ikke engang villreinen følger etter :p

Lenke til kommentar
Det ville selvsagt vært digg med ekte, lisenserte biler, men jeg tviler sterkt på at noen seriøse bilmanufakturer vil ha bilene sine i et spill som GTA. Først og fremst pga vold og det pjattet, men det er heller ikke den beste reklame å se bilene deres sprengt til himmels. Mener at jeg har lest et sted at det er en av grunnene til at GT serien ikke får ha skade på bilene, fordi fabrikkene ikke tillater det, men det er meget mulig jeg så langt utpå vidda at ikke engang villreinen følger etter :p

Ja det var ikke dumt :hmm:

Lenke til kommentar
Det ville selvsagt vært digg med ekte, lisenserte biler, men jeg tviler sterkt på at noen seriøse bilmanufakturer vil ha bilene sine i et spill som GTA. Først og fremst pga vold og det pjattet, men det er heller ikke den beste reklame å se bilene deres sprengt til himmels. Mener at jeg har lest et sted at det er en av grunnene til at GT serien ikke får ha skade på bilene, fordi fabrikkene ikke tillater det, men det er meget mulig jeg så langt utpå vidda at ikke engang villreinen følger etter :p

Ja det var ikke dumt :hmm:

Ikke dumt med ekte navn? Neida, men det kommer ikke til å skje uansett.

Da er det mye bedre at Rockstar fortsetter å lage bilene slik de ser ut i virkeligheten med andre navn, så får det være opp til modderne å lage real-car-names mods (slik de nå har gjort for GTA3, Vice City og San Andreas). Funker kjempefint det så. :)

Lenke til kommentar

Det jeg ønsker meg i neste GTA er flere byer....ikke nødvendigvis større, men ihvertfall flere. Og flere seriøse oppdrag....kan godt kutte ut slikt som disse Zero-oppdragene...bare tull alikevel.

 

Ryktene skal ihvertfall ha det til at neste GTA skal innom Europa, muligens London og/eller Paris. Sør-Amerika er også nevnt.

 

Men GTA Europe hadde vært fett. Mange byer, og mye organisert kriminalitet.

 

 

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
bedre grafikk og fysikk

4947486[/snapback]

 

når det gjelder våpen så liker jeg ikke at hvis du kjøper det våpenet så erstatter det et annet. now jeg ser veldig negativt på, ant enn det så litt mer realistinsk død på folk du dreper. såklart er det mye bugs i spillet men mange unødvendige

Endret av Luchy
Lenke til kommentar

Gta4 med HL2 grafikk og fysikk. Realtime? Online "gang domination" (noe à la Matrix online). Gå inn i flere bygninger og private hus (stjele/handle). MYE bedre AI. Flere regler og lover, og at politiet kan drepe, arrestere, gi bot eller advarsler. Utløse gisseldrama med forhandlinger :p (ta over skoler, kjøpesentre, private hus osv.) Få folk til å kjøre deg, i stedet for at du skal kjøre hele tiden. At du selv kan velge om du vil gjøre oppdraget, eller bli uvenn med gjengen din. (Blir så teit å bare være en løpegutt for de andre...) Kanskje til og med gi oppdrag til andre i gjengen din.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jeg antar gta vil komme til ps3.

 

Isåfall,hva er deres forventinger?

4947013[/snapback]

 

Neste generasjon MMORPG. FPS,Adventure,MMORPG blir slått sammen til en ny type spill .

 

PS3 er kanskje den eneste systemet i verden som kan klare noe så stort. Rockstar Games har tidligere sagt at de ønsker å se GTA online men hittil ikke hatt noe system som kan takle noe slikt. Til og med dagens PC`er er langtifra å klare så enorme ressurser, men PS3 har teknologi beregnet for nettopp MMORPG ;)

 

Så jeg tror og håper at vi kan kanskje se GTA Online hvor alt og alt er mulig ;)

Bli en bankraner, bli en politimann, bli mafiaboss, gjøre hva du vil når du vil !

Lenke til kommentar
[iC,05/10-2005 : 22:16]....Hadde også vært bra om det ikke var sånn at hver tiende bil man ser er den samme..........

 

 

hvis du ser på gata er hver 10. bil den samme

5203830[/snapback]

 

Nei det er ikke sant. I virkeligheten ser man mange forskjellige filmer. Uansett er det helt random. Man ser ikke ofte fem Opel Vectra'er av samme årsmodell komme kjørende etter hverandre i virkeligheten.

 

Dessuten synes jeg at det ikke burde være sånn at ALLE porche'ne kun kjører på visse steder, mens alle DMC-4x4'ene kjører på et annet sted. Det må blandes litt mer. Plutselig kan man se en rikmannsbil kjøre rundt i et fattigstrøk, liksom. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
[iC,05/10-2005 : 23:16]Bedre grafikk og fysikk er det ingen vits i å ønske seg, da det er en selvfølge at dette spillet vil få det.

 

Jeg ønsker å få enda litt flere RPG-elementer enn hva SA hadde. Ønsker å kunne klare oppdrag på litt forskjellige måter, og enda litt mer frihet.

 

Bedre AI hadde også vært fett. Hadde vært konge om folk hadde huska deg og gjerningene du har gjort mot dem.

 

Flere forskjellige folk. Hadde vært dritrått om de kunne laga sånn at nesten INGEN så helt like ut.

 

Enda større områder. Kunne tenkt meg så skikkelige real-life-size ørkener og skoger.

 

Multiplayer! Når de klarer det på PSP, så MÅ de jo bare klare det på PS3/PC etter hvert også!

 

Flere våpen og biler. Skulle ønske at det ikke var sånn at man kunne se kun visse biler i visse områder. Hadde vært bra om man en sjelden gang kunne fått se en Ferrari i en Hill-billy-landsby. Hadde også vært bra om det ikke var sånn at hver tiende bil man ser er den samme.

 

Generelt sett ønsker jeg bare en mer levende verden - Foran grafisk forbedring. Tro det eller ei, men jeg syntes SA sin grafikk var kjempefin, jeg, selv om den ikke var noe spesielt bra! :)

 

Skulle ønske at det hadde vært mye mindre scriptede events i det neste GTA.

I SA spawner bilene rett i nærheten. Hadde vært mye bedre om de hadde kommet fra en plass og kjørt til en annen plass uten å "forsvinne" når du ser bort.

 

Mye bra her :thumbup:

 

Håper også at R* fikser det slik at man får ulike årstider. Sommer, Høst, Vår og Vinter, og at forskjellige missions som ikke har noe med selve story mode å gjøre er avhengig av hvilken årstid man er i. I tillegg vil det selvfølgelig bli glattere på veien om vinteren, og man kan bruke snøball som et våpen :D . Det finnes uante muligheter med å integrere årstider i det nye GTA spillet

 

Håper også at det vil være flere missions utenom story mode. Dette vil skape en større frihet, og vi vet jo alle at det er friheten i GTA spillene som gjør det så speslielt. Det hadde også vært bra om man kunne starte egne bedrifter, om man ville det, for å tjene penger alla Vice City, bare mye mer detaljert. Man kunne foreksempel sette opp enkle budsjetter og slikt, gjøre avtaler med andre bedrifter og liknende, ogs elvfølgelig drive med kriminalitet om man ønsket det for å fremme interessene for bedriften sin, bare ikke som en story mode måte slik som i Vice City, men slik man ønsket det selv.

 

Det får være nok for nå :p

Endret av Something©wierd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...