Gå til innhold

Netshop Blåmandag - tilbud hver time!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med en liten oppsumering da. Hvor mye har folk handlet for hittil? Har klart å begrense meg til en ny PSU. Men sitter å venter på skjerm, og kabinett. Gjerne en DVD- brenner som jeg også ser fler ønsker seg... handler vel for en del tusen innen dagen er omme er jeg redd :innocent:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt en K750i "pakke" jeg :)

Hva med et billig Memorystick Duo kort, Koss Porta Pro og eller HPM-70 for en rimelig penge ? :)

Men jeg burde vel kanskje klare meg med den harddisken jeg har allerede kjøpt :)

Cobos

Skrevet
Jeg kunne trengt noen OCZ 1024MB EL DDR Dual Channel Gold VX PC-4000 :yes:

er med deg på den. kommer det et godt tilbud på detta kjøper jeg fortere en du rekker å si tilbud

Skrevet

går det bra å kjøpe en "blå vare mandag" og så vente til neste time osv, og når jeg har alle varer jeg trenger, gå til "kassen"

eller må jeg gå til "kassen" vet hver 1 times vare??

Skrevet
Stå på Netshop! Vi vil har flere blåmandager! :thumbup:

Ja det vil vi!!

Personlig håper jeg at jeg klarer å la være å kjøpe noe i dag ettersom jeg egentlig har alle mine it-behov dekket. Allikevel er jeg innom denne tråden med jevne mellomrom. (Stakkars arbeidsgiver.)

Skrevet
går det bra å kjøpe en "blå vare mandag" og så vente til neste time osv, og når jeg har alle varer jeg trenger, gå til "kassen"

eller må jeg gå til "kassen" vet hver 1 times vare??

Kassen hver time

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

nå synes jeg at netshop kan være litt sporty og legge ut flybilletter til milano :love:

Skrevet
Ble ikke tastatur nå heller :-( vel vel jeg har ikke tid til å følge med vidre for etter kl 17 00 og da er det vel uansett for sent :wallbash::wallbash:

Neida, sikkert ikke for sent. Hvis de gjør som da de hadde super-tirsdag, så kommer alle tilbudene samlet en gang utpå kvelden.

Skrevet
Kom med dette til en god pris nå da . :D

img_648612425_0.jpg

Lian Li PC6277B

Nei!!

Ikke tilbud på det kabinettet.

Ender bare opp med tom lommebok jeg da.

Pengene tjener du opp igjen, men gode tilbud får man ikke hver dag. :)

Genialt opplegg netshop. :thumbup:

Jeg støtter den :dribble: pluss et godt tilbud på AMD 64 dualcore :w00t:

Skrevet (endret)
Hmm. Den Play4Me Chip sett greia så jo artig ut. Noen som vet noe om kvaliteten på denne?

jeg har en lignende (kjøpt på jysk) - ok kvalitet hvis du ikke er kresen, men bare vil ha det litt gøy

edit: kortene som følger med er noe brunt som legges i porselenen... anbefaler at netshoppene tar inn noen kvalitetskort som selges ved siden av

Endret av bjorngb
Skrevet
Hmm. Den Play4Me Chip sett greia så jo artig ut. Noen som vet noe om kvaliteten på denne?

Helt grei kvalitet...har den hjemme ser du.

Kjekt å spille poker med "ekte" sjetonger :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...