Gå til innhold

Netshop Blåmandag - tilbud hver time!


Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen her som har tatt seg fri fra jobb eller skole, for å følge med på Netshop sin blåmandag? :whistle:

Ikke akkurat tatt fri fra universitetet, men planen var å bli hjemme, og blåmandag var en ekstra bonus :D

Var forsåvidt innom netshop oslo idag og leverte inn pcen min, de skulle prøve å få 2x 7800 GT til å kjøre på SLI-DR.

Så her bestiller jeg ting i hytt og pine, mens maskinen egentlig er hos netshop allerede..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv kunne jeg vurdere et pro gamin headset med mikrofon. Husker ikke hvilke to merker det var som var bra...icemat..siberia?? eller noe sånt? De hadde et billig sett før idag..men det så for skralt ut.

 

Men også Portapro sport headset kunne vært fint til å ha til min MP3 spiller.

 

Forhåndsbestilling på Siemesn SXG75 til tja....2990 kr hadde jeg hoppet på fortere enn du hadde klart å si "wow"!

 

Hva mer tro...mmmh...software? spill?

 

AKIRa

Lenke til kommentar

da kjøper jeg 350D (eller rettere sagt : jeg kjøper den, og samboeren gir den til meg til 30 årsdagen)

 

simalarion: jeg tenkte og på den, men kjøpte G5 (mus, har kamera fra før) før helgen - virkelig behagelig mus. litt følsom til å begynne med, men fin fin etterhvert... tips hvis de skal ha mus på tilbud

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...