Gå til innhold

Netshop Blåmandag - tilbud hver time!


Anbefalte innlegg

Det er vel nevnt et par ganger at man kan "reservere" varene ved å endre leveringsdato. Hvordan er det med sletteprosedyren, er denne automatisk i den forstand at det er bare til å gå på "mine ordrer" og slette den eller må man ringe og be om sletting av ordre.

 

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg ikke føler for å reservere endel potensielle kjøp for deretter å få masse sure miner fra netshop ansatte.

Bare gå inn på profilen din og slett alt derfra ja, det går fint.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
for min del har jeg vært litt skuffet frem til nå - leste på akam at det skulle være en rekke med fotosaker som ble lagt ut....  venter på en canon speilrefleks....

Nå har 10D vært på tilbud allerede da. Den som bare hadde hatt penger...

jeg så den, men bestilte ikke - venter på 350D eller 20D... har ikke bestemt meg helt om 20D er verdt de ekstra lappene, men hvis det kommer et godt tilbud på den..... :whistle:

Lenke til kommentar

Bare gå inn på profilen din og slett alt derfra ja, det går fint.

En ting som jeg la merke til at dersom jeg setter leveringsdato til 10'ende så vil den allikevel ved bestilling settes til 04 og det er vel litt skummelt :hmm::hmm:

Er en feil i Netshop sitt system, datoen er satt til 10., men hvis du vil være 100% sikker kan du jo sende en mail til dem.

Lenke til kommentar

Bare gå inn på profilen din og slett alt derfra ja, det går fint.

En ting som jeg la merke til at dersom jeg setter leveringsdato til 10'ende så vil den allikevel ved bestilling settes til 04 og det er vel litt skummelt :hmm::hmm:

Er bare å få gjort det i løpet av kvelden/tidlig imorra det da, så går det jo bra uansett.

Lenke til kommentar
Først så ønsker du et tilbud på gtx når du får det har du ikke penger brssed?, nødvendig å oppfordre til noe tibud om du ikke har penger da :hmm:

 

 

Håper på et tilbud på mx518, men lite sannsynlig muligens, selger nokk bra uansett den musen der.

Virker litt unødvendig ja...

Menmen, sikkert flere andre som har hatt glede av det.

Lenke til kommentar
NEC 20,1" LCD MultiSync 2080UX+BK er ett Netshop Gold produkt, 6 595,- kr.

OMG!

 

*sikle* :dribble:

16 ms reponstid

 

350:1 i kontrast.

 

over 6 600 kr?

 

Det var jo ikke et spesielt bra tilbud.

 

Jeg lukter restesalg, og en måte å få tømt lagrene for nye modeller.

 

AKIRA

http://www.hardware.no/artikkel/4980

 

Beveger vi oss ett hakk opp, havner vi i klassen for 21-tommere. Her finner vi den bunnsolide Nec MultiSync LCD2180UX. Denne gjorde en ekstremt god figur i vår test, og har våre varmeste anbefalinger.Om det økonomiske ikke er et problem, er det liten tvil om at denne skjermen gjør jobben for de fleste.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...