Gå til innhold

hva skjedde med command & conquer serien?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alle c&c spillene (untatt renegade). Digger c&c serien. Jeg spiller en del Generals (zero hour). By all means, ett helt greit strategi spill... Men ikke noe som føyer seg i rekken til de tidligere c&c utgivelsene.

Skrevet
lisenser som bringer penger inn i kassa dør aldri.

Ja, The Sims f. eks kommer aldri til å dø, det vil vare helt til EA sin slutt og sikkert enda lengre.

Skrevet
zeOx[' date=03/10/2005 : 16:41] EA West er stort sett folk fra westwood.

Nei, så langt der i fra!

Echoj: Nix. RA2 var bedre enn RA1, både i story, skuespill og gameplay.

Generals var jo en stor skuff mht. atmosfære etc. etc.

Skrevet

Her blir det utvilsomt misnøye uansett. Enten får RA3 kritikk fordi det får for dårlig grafikk i forhold til dagens standard. Eller så får det kritikk for at det er for ulikt "gammeldagse" RA2. Spillet er dømt til dårlig kritikk, og det ser vi allerede her i denne tråden.

Skrevet

Fy flate så kult det var å spille RA2. Får litt vondt I magen av å tenke på RA3. Den har så enormt potentsiale at det er utrolig. Hvorfor kan ikke EA samle alle Westwood's folka og doble lønna deres for å lage RA3, pluss ha en lang tidsfrist. Hvorfor kan de ikke gjøre det?

Fordi de er EA Games!

Skrevet
lisenser som bringer penger inn i kassa dør aldri.

Ja, The Sims f. eks kommer aldri til å dø, det vil vare helt til EA sin slutt og sikkert enda lengre.

EA vill da aldri forsvinne, de bare kjøper en ny franchise viss de går tom for gode ideer og bruker den til den er rimelig slapp så en ny en osv :p

Skrevet

hva er egentelig EA, et spill produsent eller spill leverandør?.. personlig så liker jeg ikke EA.. det virker som EA har rettighetene på en masse spill som små, men gode selvskaper lager... tar jeg feil eller har jeg rett?

Skrevet

Om ein av oss C&C-fans blir milliardær\millionær, bør vedkommande samle heile Westwood-gjengen, kjøpe tilbake C&C-lisensen og lage Red Alert 3, the way it's meant to be.

Skrevet (endret)
Om ein av oss C&C-fans blir milliardær\millionær, bør vedkommande samle heile Westwood-gjengen, kjøpe tilbake C&C-lisensen og lage Red Alert 3, the way it's meant to be.

hehe som om EA noengang kommer til å selge den :cry:

EA er både produsent og leverandør og de kjøper opp masse spill, rettigheter og andre selskaper :thumbdown:

noen leifer

Endret av Grabby
Skrevet
skal med c&c når EA lager spill som bfme? ccra3 er vel under "construction" antar jeg.. har gått rykter om det en god stund. men akkurat nå er vel bfme2 det neste strategi spillet på EA's liste.

trur nok EA har null problem med å jobbe med fler enn et strategi spill om gangen :p

håper ra3 får ekte video med noen greie b skuespillere ell no sånt og fett gamplay.

Chrono tech FTW :thumbup:

veit ikke jeg.. er de samme folkene som lager bfme som mekker cc spillene for EA iallefall. kan tenkes at de legger vekt på en ting av gangen.

Skrevet

Har meget lite tro på RA3. Av en enkel grun. EA.

EA kommer garantert til å lage en grafikk bombe av dimensjoner, med en dårlig historie og ingen relasjoner til RA2 eller C&C for fem flate øre.

C&C RA serien er populær, selger. EA vil ha penger, lager kloner de klistrer C&C logoen på og selger det under falsk navn. All in the name of money.

Skrevet (endret)

Selv om EA lager spill for penger så kan det vil bli bra? tenker dere ikke i det hele tatt.. trur dere Westwood lagde ra for å være koselige? eller for pengene? uansett trur jeg EA kommer til å gjøre det bra med RA3 siden de har fått mye drit i trynet tideligere..

Endret av marth
Skrevet (endret)

Sjekk petroglyph... (sega.., latest news) Tror gutta holder på med noe bra. De har vel ikke rett til C&C-navnet lenger, men...

(C&C døde vel med Tiberian Sun, evt. RA2. Yuri var ikke så gøy. C&CTD og RA1 vil alltid være de beste for meg.)

EDIT: Heisann.. sånn går det når en bruker søkefunksjonen og er litt småtrøtt. Datouoppmerksomhetssyndromet. ;)

Endret av meastp
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...