Gå til innhold

hva skjedde med command & conquer serien?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Digger Generals selv. Men det når dessverre ikke helt opp til Red Alert 2. Mitt favoritt spill.

 

Vet ikke om det har blitt nevnt her, men litt ut på nyåret så kommer det litt gledelige nyheter for C&C fans. For å markere 10-års jubileet, så slipper EA en spesial boks med alle spillene i serien. Litt kjedelig for de som sitter med alle, men herlig for de som ikke har greid å få tak i alle. Mangler selv første spillet i serien. Prisen blir vist ikke helt gal den heller.

 

Men får håpe at de har pusset litt på ting, og ikke kun slengt ting sammen.

 

 

Men uansett, Red Alert 3 blir garantert en morsom opplevelse. må ha det, bare må ha de :dribble:

 

 

EDIT: tok en kjapp google, og eneste slipp dato som kom opp var 6. desember 2004. Altså ikke lett å si når det kommer

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ja, da var C&C:TFD sluppet. Jeg gledet meg til det. Gledet, fordi det viser seg at EA egentlig ikke har gjort noe. For C&C og RA har det fjernet LAN-mulighetene fullstendig, ser det ut til, og da blir det -ihvertfall- ikke mer pæng til EA fra meg. Jeg synes det er skikkelig dårlig gjort, kan nesten skimte "svindel" i horisonten. Her sier de at serien er oppdatert for nyere OS (XP), også har de bare fjernet det som ikke virker. *pføy* Jeg blir kvalm.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
fikk denne pakken i dag og kan bare si en ting! den er vært de 300 kr den koster.

nå går det kun c&c resten av helga og uken!

5588126[/snapback]

hvor fikk du den pakken forresten?

5591255[/snapback]

 

bestilte den på gamesmix.com

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Synes Red alert 2 var det beste C&C spillet, generals var liksom ikke command and conquer lenger, men bare et ordinært RTS.

 

Synes bare det er litt synd de skal basere det nye spillet på tiberian sun i stedet for Red alert, Synes personlig tiberain sun er det dårligste C&C spillet bortsett fra renegade.

 

Men tror nok de kan klare og lage det fett da :)

Endret av Matmoms
Lenke til kommentar
Synes Red alert 2 var det beste C&C spillet, generals var liksom ikke command and conquer lenger, men bare et ordinært RTS. 

 

Synes bare det er litt synd de skal basere det nye spillet på tiberian sun i stedet for Red alert, Synes personlig tiberain sun er det dårligste C&C spillet bortsett fra renegade.

 

Men tror nok de kan klare og lage det fett da :)

5979826[/snapback]

 

Red Alert 2 er moro, det, men må si jeg likte de første, TD og RA1, best. TS ga litt usmak, for jeg liker best spill uten mechs og scifi-teknologi. TD var troverdig i så måte.

 

Må si det sitrer litt når jeg ser Mammoth Tanken. Alle de beste C&C-spillene har den. Heldigvis er den med i C&C3. RA2 kommer dog på en gjev 3.plass med sin Apocalypse.

 

Communityen er ihvertfall enig om et pár ting: Sidebar og MCV.

 

Det kan bli bra, ja. Dessverre sier min fornuft meg at EA er EA, nok en gang, spesielt etter TFD-fadesen, men men... vi får se.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...