Gå til innhold

Hva synes DU om salg av konto/gull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, men tror ikke folk spiller wow for å oppnå respekt til sin RL-person.

Og når mulighetene er tilstede for å gjøre wow litt "kulere" for seg selv, og når det også ikke ødelegger for andre, så vil ikke jeg miste "respekt" for dem som måtte benytte seg av denne muligheten.

For som nevnt. For å bli ultimat god i wow, med det tøffeste utstyret og alt. Så må man grinde instanser uansett osv..

Det at man kan kjøpe gull gjør bare det lettere å få tak på spes den epic mount'en som gjør at man kan transportere seg fortere fra A til B. Dette betyr myye for mange.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
EDIT: Klart at hadde jeg vært 15 år og hatt lite med peng..så hadde jeg self aldri brukt penger på å kjøpe gull i wow hehe.

Nettop. Bare at jeg er en lat jævel på 17 år :D

Skrevet
Ja, men tror ikke folk spiller wow for å oppnå respekt til sin RL-person.

Og når mulighetene er tilstede for å gjøre wow litt "kulere" for seg selv, og når det også ikke ødelegger for andre, så vil ikke jeg miste "respekt" for dem som måtte benytte seg av denne muligheten.

For som nevnt. For å bli ultimat god i wow, med det tøffeste utstyret og alt. Så må man grinde instanser uansett osv..

Det at man kan kjøpe gull gjør bare det lettere å få tak på spes den epic mount'en som gjør at man kan transportere seg fortere fra A til B. Dette betyr myye for mange.

Eller at du bare kjøper deg en char med allt det beste utstyret osv...?

Skrevet
Eller at du bare kjøper deg en char med allt det beste utstyret osv...?

joa..men jeg tror ikek dette er ulovlig fra Blizzard sin side egentlig. Og folk har vel ikke noe imot det vel? Da bytter man bare ut han som bruker den og den 60lvls char med en annen.

Da char'en enten spilles av han som først fikk levlet den opp, elelr en ny bruker begynner å bruke den char, så går det ut på det samme. skulle ikek tro at dette plaget noen i det hele tatt. Det er det samme som en person som låner kameraten sin char det. Og folk har vel ikke noe imot det heller vil jeg tro.

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg har en sønn som ikke spiller lenger (skole og sport nå) og han har en superduper konto som er opparbeidet med 100 vis av timer siste årene.

Noen som vet hvor denne kan selges. Han snakker om 5+800$, jeg vet ikke men den ønskes solgt, gjerne sammen med cd og serial ag alt det der.

Svar ønskes [email protected]

Skrevet

Jeg skjønner ikke at folk orker å kjøpe kontoer med "ferdige" characters på.

Hele vitsen med spill er jo å spille de. Om characteren din allerede er level 70 når du begynner, har du jo gått glipp av 80-90 prosent av spillet.

Skrevet
Jeg skjønner ikke at folk orker å kjøpe kontoer med "ferdige" characters på.

Hele vitsen med spill er jo å spille de. Om characteren din allerede er level 70 når du begynner, har du jo gått glipp av 80-90 prosent av spillet.

9389098[/snapback]

Ugh, etter tre lvl 70's så er det begrense hvor mange ganger man vil se de 80-90%'a igjen.

Blizzard burde heller gjøre 0-60 kjappere (boost xp gain eller noe)

Skrevet

Mener det skulle komme faktisk, var en i guildet mitt som nevnte noe om dette. At exp skulle bli økt mellom 1-60 og at exp for å lvl skulle bli lavere. trur han quota en som kaller seg Tigole eller noe sånt. Har ikke link. Men han sa iallefall så

Skrevet
Jeg har en sønn som ikke spiller lenger (skole og sport nå) og han har en superduper konto som er opparbeidet med 100 vis av timer siste årene.

Noen som vet hvor denne kan selges. Han snakker om 5+800$, jeg vet ikke men den ønskes solgt, gjerne sammen med cd og serial ag alt det der.

Svar ønskes [email protected]

9388885[/snapback]

500-800$ er ikke så ufatterlig vanskelig å få solgt, hvis du har nogenlunde godt gear. Det er utrolig mange som ønsker å kjøpe visse chars med så og så mye gull og bra gear, low lvl twinks er et pluss osv. Har du dårlig gear synker prisen raskt til 100-200$, men det er ikke sånn at du trenger sjukt bra gear for å få solgt accen.

Men nå er det vel ikke lov å diskutere, vet ikke hva det ble av den trege admin samtalen om det skulle bli lov eller ikke.

Skrevet

Hvis det her stemmer . . Weee! Eneste negative jeg så ved Wrath of the Lich King var at det å levle opp alts ville ta evigheter.

Men, hvis du trenger mindre xp for å levle opp, men vil det ikke også si at penger vil bli et større problem for de som ikke har high lvl mains? Ettersom du denger færre mobs.

Skrevet

Denne tråden var det litt unødvendig å bumpe opp, det er ikkje meir å diskutere og heilt andre ting er i dei siste innlegga diskutert, derfor stenges tråden.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...