Gå til innhold

The LightBox Project updates comming soon :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow! takkar gutter, kjempe hyggeligt at dere synest det, har nesten ikke ord på hvordan jeg skal takke dere for all rosen, et mega takk til dere :thumbup:

 

Ja om ikke bedre så ihvertfall på nogelunde samma nivå. Men tenker ikke så mye på det, alt jeg vet er at jeg skal keep moding og få detta bra ;)

Lenke til kommentar

heisann alle sammen.

 

Vil bare si i fra at jeg lever :)

 

Det vil komme en update i løpet av uken, siden jeg har begynt å jobbe igjenn og at jeg fremdeles venter på noen små deler så tar det litt tid.

 

Men har noen små updates som jeg kommer til å legge ut ettevert.

 

Er det noen som lurer på noe eller har noe å tilføye så langt i prosjektet så nøl ikke med å si i fra, tilbake medlinger er bare fint.

Lenke til kommentar
heisann alle sammen.

 

Vil bare si i fra at jeg lever :)

5054178[/snapback]

 

Faen ;)

 

Før du dør skal navnet mitt inn i testamentet under punkt: Arving av alle worklogs prosjekt! Hehe

 

Men snart må det komme noe så jeg kan se på :yes: begynner å klø i fingrene på mitt egent prosjekt nå. Men for meg blir det nok bare å rydde kabler i serverene mine :p Har ikke tid til noe annet :p

Lenke til kommentar
heisann alle sammen.

 

Vil bare si i fra at jeg lever :)

5054178[/snapback]

 

Faen ;)

 

Før du dør skal navnet mitt inn i testamentet under punkt: Arving av alle worklogs prosjekt! Hehe

 

Men snart må det komme noe så jeg kan se på :yes: begynner å klø i fingrene på mitt egent prosjekt nå. Men for meg blir det nok bare å rydde kabler i serverene mine :p Har ikke tid til noe annet :p

5059738[/snapback]

 

he he det er gjort :thumbup:

 

Ja jeg har mine anelser om hva du venter på ;) , det vil komme så fort jeg får delen i retur, måtte sende noen små deler tilbake pga. fornikling feil, men hørte visse rykter i dag om at den ene delen er ferdig i morgen, kanskje det er den du venter på ;)

 

 

Ja men uansett så er det jo noe da, rydding i kabler er like viktigt som noe annet, det er faktisk moding det og :)

Lenke til kommentar

Jaaaaa.. Men her er det snakk om server :p Har ikke tenkt å legge kabler bak hovedkort, og bruke sånn (hva det nå enn heter kabel i rør sak). Jeg bare legger kablene til siden, bort fra alle viftene. Så bruker jeg sånn plast sak, med strips på ene siden og dobbelside tape på andre siden, og fester dem i kabinett siden :)

 

Fri luft flyt, og god kjøling fra 3 stk 120mm delta vifter ;)

Lenke til kommentar
Jaaaaa.. Men her er det snakk om server :p Har ikke tenkt å legge kabler bak hovedkort, og bruke sånn (hva det nå enn heter kabel i rør sak). Jeg bare legger kablene til siden, bort fra alle viftene. Så bruker jeg sånn plast sak, med strips på ene siden og dobbelside tape på andre siden, og fester dem i kabinett siden :)

 

Fri luft flyt, og god kjøling fra 3 stk 120mm delta vifter ;)

5061012[/snapback]

 

 

ja men det duger det vettu :)

 

men si meg, det der hørtes nesten ut som rene vind tunellen he he. De vil ikke bråke noe grusomt da, tenkte på 3 stk. liksom

Lenke til kommentar
Det må jeg si!

 

Virkelig pent arbeid!

 

Jeg har ikke finlest alle innleggene må jeg innrømme, men hvor fikk du tak i den plexibøyeren?

5061140[/snapback]

 

Takkar for komplimentet :)

 

Plexi elementet finner du her Element

 

 

Men basen må du lage selv pluss at du må ha et adapter for 230v - 110v

Dette finner du her Omformer

 

 

Skulle det være noe mere så nøl ikke med å spørre

Endret av DJ-Sonic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...