Gå til innhold

Hva er det verste du vet?


Fl@meboy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
(...) Når arkene i dopapiret ikke ligger parallellt slik at det ene arket er lenger fremme enn det andre (...)

Ah! Hvordan kunne jeg glemme denne? :ohmy:

For de som ikke vet det, så kan dette som regel fikses ved å snurre det ytterste laget en gang rundt rullen.

Seriøst...jeg hiver alltid dasspairet når det blir sånn feil

Lenke til kommentar
kanskje han er Morder uten at han vil fortelle deg det  :wee:

hehe, neida... kommer ikkje på det verste eg vet, eller jo, å stå opp klokken 06.25 hver dag når eg skal på skolen.

ahh jeg kan jo trøste deg med å si at jeg skal opp klokka 5:45 hver dag ;)

verste jeg vet er at jeg altid kommer hjem med blå merke og sår og knekt tan ol. etter fest :p

kor langt fra skolen bor du då?

ca 4 mil

Jeg kondolerer. Det burde opprettes et støttefond for folk med lang vei fra skolen. Jeg hadde en time med buss i fjor noe jeg syntes var langt.

Lenke til kommentar
(...) Når arkene i dopapiret ikke ligger parallellt slik at det ene arket er lenger fremme enn det andre (...)

Ah! Hvordan kunne jeg glemme denne? :ohmy:

du vet det er fordi du kun har dratt litt i det ene tørket så det har blitt forskøvet en runde?

Seff, men allikevel irriterende at det skjer.

 

Troubleshooting: Dra det ytterste laget en gang rundt og dra av ruta som har blitt en-lags. :)

 

EDIT: Stod visst på forrige side, det...

Endret av johnj
Lenke til kommentar
kanskje han er Morder uten at han vil fortelle deg det  :wee:

hehe, neida... kommer ikkje på det verste eg vet, eller jo, å stå opp klokken 06.25 hver dag når eg skal på skolen.

ahh jeg kan jo trøste deg med å si at jeg skal opp klokka 5:45 hver dag ;)

verste jeg vet er at jeg altid kommer hjem med blå merke og sår og knekt tan ol. etter fest :p

kor langt fra skolen bor du då?

ca 4 mil

Jeg kondolerer. Det burde opprettes et støttefond for folk med lang vei fra skolen. Jeg hadde en time med buss i fjor noe jeg syntes var langt.

neida det går så fint så :p

som jeg har skrevet i blink profilen min:

hvordan kan det ha seg at jeg kjeder meg mer hjemme en jeg gjør på skolen?

jeg trenger et liv ;)

 

desuten digger jeg å sitte på bussen og bare se ut av vinduet og tenke samtidig som jeg har på mp3 spilleren :yes:

Lenke til kommentar
Våknet en natt da jeg var liten og skulle på do. Så så jeg mot vinduet og mente jeg så en mann med en gassmaske fra andre verdenskrig. Ble ganske redd da. Men morgene etter så visste det seg at det var bare dressjakka til min far :!:

Er det det verste du vet? Å tro at dressjakka til faren din er en mann med gassmaske? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...