Gå til innhold

Hva er det verste du vet?


Fl@meboy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kanskje han er Morder uten at han vil fortelle deg det  :wee:

hehe, neida... kommer ikkje på det verste eg vet, eller jo, å stå opp klokken 06.25 hver dag når eg skal på skolen.

ahh jeg kan jo trøste deg med å si at jeg skal opp klokka 5:45 hver dag ;)

verste jeg vet er at jeg altid kommer hjem med blå merke og sår og knekt tan ol. etter fest :p

Lenke til kommentar
kanskje han er Morder uten at han vil fortelle deg det  :wee:

hehe, neida... kommer ikkje på det verste eg vet, eller jo, å stå opp klokken 06.25 hver dag når eg skal på skolen.

ahh jeg kan jo trøste deg med å si at jeg skal opp klokka 5:45 hver dag ;)

verste jeg vet er at jeg altid kommer hjem med blå merke og sår og knekt tan ol. etter fest :p

kor langt fra skolen bor du då?

Lenke til kommentar
kanskje han er Morder uten at han vil fortelle deg det  :wee:

hehe, neida... kommer ikkje på det verste eg vet, eller jo, å stå opp klokken 06.25 hver dag når eg skal på skolen.

ahh jeg kan jo trøste deg med å si at jeg skal opp klokka 5:45 hver dag ;)

verste jeg vet er at jeg altid kommer hjem med blå merke og sår og knekt tan ol. etter fest :p

kor langt fra skolen bor du då?

ca 4 mil

Lenke til kommentar

Kurv-stoler, papirposer, penner med slik "fingerpute" på, jamba, flyfilmene i pausene på discovery, kollektivtrafikken i Norge, Knitreplast, dusjforheng, gå med dongeri når det er varmt, februar, den greia som holder ark på plass i ringpermer, grove rundstykker, hvorfor vi har to like smileyer på forumet ( :woot::w00t:), mørkt/grovt kladdepapir, Når arkene i dopapiret ikke ligger parallellt slik at det ene arket er lenger fremme enn det andre, kokkossjokolade, gensere ++++++

 

 

Edit:

 

Hockeysveis, sånn hesthale i nakken når resten er kort, vanlig chips, sursøt saus, fisker, sjokoladepålegg, folk med masse skulderhår, monobryn, stå i kø, være klissete på fingrene, smuler i senga, slaps, fluer, måker, boybands, folyfoniske ringetoner, vente, å ikke vite hvor mye klokken er, is som er smeltet og fryst igjen, stress, dansker, å ha gått leeeenge for så å finne ut at man ikke er halvveis, fotball, håndball, superkristne, brunost, tran, OTTAR, vaklende stoler, fahrenheit og inches og stones og ounces og alt det der, nintendo, nazisme, rassisme, monarki, internettreklame, klissete ris, teletubbies, tegnefilmene for tiden (var mye bedre og morsommere når jeg var liten), norges prisnivå, hår som alltid kommer på svarte klær,

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...