xTUBA Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Er det mulighet for å slå av en harddisk gjennom Windows etc?
Frijazz Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Gå inn i kontrollpanel, velg "ytelse og vedlikehold". I "system" under menyen for "maskinvare" finner du fram til enhetsbehandling. Der kan du avinstallere disker.
xTUBA Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 Finnes det ikke noen enklere metode? Windows kan jo slå av hardisker etter xx min i strømsparingsmodus, så da må det vel gå ann å gjør det på en mer ordentlig måte?
Dragavon Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Tror frijazz har misforstått spørsmålet ditt eg
Nitrius Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Jeg kan iværtfall stoppe/slå av SATA disken min via "Trygg fjerning av maskinvare"..
xTUBA Skrevet 25. september 2005 Forfatter Skrevet 25. september 2005 hvor går jeg for å komme til "trygg fjerning av marskinvare" da?
Frijazz Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Vanligvis ligger den som et ikon på oppgavelinjen nede til høyre.
squabbish Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 (endret) Ser du etter en mulighet for å slå disken både av og på gjennom windows, eller vil du kun fjerne den, uten å måtte fysisk fjerne den? Edit: Om du ønsker å kunne skru den av og på etter behov, så er jeg interressert i å finne ut om det går ann selv. Endret 25. september 2005 av squabbish
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå