GRendal Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Hei! tenkte jeg skulle få min ny-dingede 40 warrior til 42 i kveld, men er litt i tvil mht. hvor jeg bør stikke for å få til det? Tenkte å legge meg ved 2-3 tiden , og er vel hjemme i 19.00 tiden. Noen eksperter der ute? alle svar mottas med takk =) ( caster mobs hadde vært ypperlig med min nyervervede Pummel ) tenkte litt på å queste litt rundt i badlands, men er litt usikker....
Potetdamen Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Dra til stv og mekk deg så mange raptorer du klarer, bruk whirlwind,cleave..osv.
GRendal Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 Dra til stv og mekk deg så mange raptorer du klarer, bruk whirlwind,cleave..osv. tok nettopp sweeping strikes og ! du sier noe? Levelmessig er det kanskje en ide å dra med seg grønnne raptorer? lashtail f.eks? Så drar jeg med meg 3 av gangen kanskje? nå er jo STV ikke akkurat kjent for å være pvE - vennlig riktignok...
Potetdamen Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 (endret) Dra til stv og mekk deg så mange raptorer du klarer, bruk whirlwind,cleave..osv. tok nettopp sweeping strikes og ! du sier noe? Levelmessig er det kanskje en ide å dra med seg grønnne raptorer? lashtail f.eks? Så drar jeg med meg 3 av gangen kanskje? nå er jo STV ikke akkurat kjent for å være pvE - vennlig riktignok... Hehe, har også sweeping, funker som snus. jeg er 39 og klarer fint 4stk grønne lashtails, men som du sa er ikke stv så altfor pve-vennlig da edit: leif Endret 24. september 2005 av geedoo
GRendal Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 hvor mye xp/time bringer dette inn da? målet er lixom 20-22k håper jeg. skal også ta høyde for 1 gank i timen eller noe ( tauren shaman )
Nstin Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 hva med de vann elemental'sene i Arathi Highlands? de har relativt lite hp
GRendal Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 hva med de vann elemental'sene i Arathi Highlands? de har relativt lite hp problemet er jo at de er like ved hammerfall, samt at det er en god del lvl 30 warriors med sine 60 venner som kommer for Whirlwind questet...
play`ern Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Tror uansett det er vamskelig og nå fra lvl 40-42 på en kveld
NightKeeper Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Dinget nettopp 40 med shammy`n min Skal prøve å nå 42 inatt.
GRendal Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 Dinget nettopp 40 med shammy`n min Skal prøve å nå 42 inatt. førstemann :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå