unwill Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 (endret) Er det noen som vet om et bra program som greier dette: Jeg skal sette sammen et PDF dokument fra: Word dokument, men skal også inne i word dokumentet "merge" 2 andre PDF dokumenter. Det eneste jeg greier nå er print screen, men det blir litt tungvindt i lengden. Noen tips? Edit med merge mener jeg: Side 1-2-3 fra PDF dokument 1 skal være Side 2-5-9 på PDF dokument 2. Og da skal dette være et nytt PDF dokument 3 hvis du skjønner. Endret 25. september 2005 av unwill
sberg43 Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 > skal også inne i word dokumentet "merge" 2 andre PDF dokumenter Hva betyr dette? Eller søk på goggle etter "merge pdf" så kommer du langt...
Ulkesh Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 (endret) Jeg har Acrobat Pro 6.0, og får muligheten til å printe ethvert dokument til PDF format. Sjekk om du kan printe dokumentet ditt til PDF. I stedet for å velge skriver, velger du PDF-tingen. Endret 24. september 2005 av Ulkesh
Den normale mann Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 (endret) Du kan bruke PrimoPDF, da bruker du print ut funsjonen et program til å lage en PDF fil fra filen/dokumentet du har i programmet. Søk på Google for å få tak i det (husker ikke linken) Endret 24. september 2005 av 100smiles
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå