Gå til innhold

Multiplayer - Din Favoritt er?


Anbefalte innlegg

Bare lurte litt på hva folk her inne har moret seg med oppigjennom årene med kompiser når det gjelder konsoll. Jeg personelig hadde min aller første SKIKKELIGE multiplayeropplevelse med GoldenEye på Nintendo 64, det er vel egentlig ingenting som helt har slått den følelsen og sosiale moroa vi hadde forann tv'n med det. I senere tid kom Mario Kart 64 ... Tror egentlig disse to spillene for min del er det beste som har skjedd innen multiplayer på konsoll.

 

Online gaming på konsoll har jeg enda ikke erfaring nok til å uttale meg spesielt om, men hvis ikke Nintendo drar en sedvanelig vri på dette som gjør det mer appelerende - så har jeg pc til den jobben. Har gitt Halo et par forsøk, men det blir liksom ikke det samme. Men som sagt, GoldenEye og Mario Kart til N64 er og forblir store titler i boka mi.

 

Hva mener dere?

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Goldeneye på N-64 var konge.Spilte også veldig mye PES på snes.

Siste tiden så har det vært Halo2 og Rainbow Six online på xbox.Halo2 er ekstremt bra,imponert over at de greide å forbedre denne så kraftig fra 1`neren.

Etter at de ble mulig å spille online på konsoll så har det blitt minimalt/ingenting splitscreen spilling............

Lenke til kommentar

N64:

1. Diddy Kong Racing - TOPP å kunne suse rundt på en luftputebåt mens en kompis skyter avgårde raketter etter deg.

 

2. Mariokart 64 (Spiller fremdeles når kompiser er på besøk! =D ) - Trenger vel strengt tatt ingen begunnelse

3. Goldeneye - Mitt første fps spill, kjøpte det aldri men lånte av kompiser og cheatet som faen. :love:

4. San Fransico Rush - Koselig spill med masse ramper og hemmelige rom og et SVÆRT triksested gjemt under bakken med en liten inngang i en skråning

 

PS / 2:

1. GDarius - Topp å skyte fisker med andre fisker du har fanget med catchballen din.

2. Crash Bash - Elsker variasjon og 100 småspill er kos!

3. GT 3 / 4 - Alltid moro å hive ut rompa i sving etter sving på nürnburgring (elns)

 

:)

 

 

EDIT: Noen begrunnelser.

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Begrunne svarene :roll:

 

Man trenger vel strengt tatt ikke å begrunne når det kommer til f.eks mario cart og gondeneye.. Så egentlig er dette kun en telletråd uansett og hva er problemet med det... Dette kan f.eks være en nomineringstråd, så kan man sette opp de titlene med flest stemmer på ukens poll.. Så vil sikkert flere kunne stemme...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...