Arve Systad Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 (endret) For min del må det vere: - Meg, prest - Damage-warrior/platerogue - Paladin - Rogue - Hunter Edit: Emperor, ikkje Baron Det store rommet rett før emperor blei litt funky uten AOE Runnet blei gjort hovedsaklig fordi vi kjeda oss og fordi èn av oss trengte en burning essence - som forøvrig er på den andre sida av BRD. Men, hey - ingen grunn til ikkje å ta emperor i samme slengen Endret 22. september 2005 av Arve Systad
Gjest member-60584 Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 4 rogues 1 druid LBRS. alle bosser. 3 rogues 1 druid BRD. plugger + 7 dwarf ghosts. ikke særlig uvanlig egentlig...
herpel Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 - Meg, prest- Damage-warrior/platerogue - Paladin - Rogue - Hunter Skjønner ikke hva som er så uvanlig med denne?
Terje82 Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Warrior (meg) warlock hunter mage shaman (den shaman i guilden med minst mana DM West
hallgeirl Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 3 priests og 2 warriors i Deadmines. Gikk forsåvidt veldig dårlig ettersom ingen av priestene kunne å heale skikkelig (!) Først når jeg hadde under 15% HP så starta de å caste en stor 3,5 sek. heal. I de fleste tilfellene var jeg død (jeg var en av warriorene) før de fikk inn en eneste heal.
Lacim Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Paladin 2xRogue Druid Mage Har også gjort en del stealth-runs i DM North, LBRS og tilsvarende. Festlig når man får det til
gamer73 Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 (endret) Hunter (meg) lvl 22 Pala lvl 23 Warlock lvl 20 Priest lvl 27 Priest lvl 20 Wipa i Deadmines....meg og pala tanket. Vel dvs bjørnen min og palaen tanket. Det gikk grisebra helt til vi døde hehe. Problemet var at jeg måtte kicke en for uhemmet ninjalooting hehe...Vanligvis ser jeg igjennom fingrene med svært mye..spes i low-lvl instances som Dm, men han her fyren tok need på absolutt alt som det ble trilelt for. Til slutt holdt kameraten min som jeg hadde på mic på å eksplodere av sinne hehe.. Vi ble fire på andre dekk på båten og pluttselig gikk det galt og seks-syv mobs stormet på oss. Alle clothers døde temmelig fort...og meg og min palavenn fulgte raskt etter hehe.. Nå har vi prøvd Dm tre ganger uten å ha klart VC hehe. Vi har hatt uflaks med partyet, det skal vi ha. Men med tanke på at forrige gang jeg var i Dm (med min warrior main char for et halvt år siden) så rulte vi gjennom den som en "walk in the park" Vi ble litt overasket egentlig da vi ble wipa....for alt frem til det hadde gått helt fint, uten at noen var i nærheten av å dø. Men opp til vi døde hadde jeg hatt god pet-kontroll og brukte bjørnen riktig..den tok myyye agro.. Det siste angrepet som drepte oss kom totalt uventet på oss..ingen skjønte noe før vi hadde alle mobsene midt inni gruppen vår. Fullstendig kaos med andre ord. Den eneste som jeg tror faktisk overlevde hele greien var bjørnen min, da jeg døde før den hehe.. Endret 22. september 2005 av gamer73
TRS Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 mage mage shaman shaman priest Hele Stratholme.
JPNord Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Ikke så veldig merkelig kanskje men Warrior (meg) tank Warrior (dps) Shaman Shaman Mage Tok Herod lett.
Acurus Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 4xrouges priest tok Zul'farak lett og Baron Rivendale med meg som tank var litt rart. Men det gikk bra. Warrioren (med skjold) døde etter ca 20-25% jeg tanka resten
Hr Kotelett Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 LBRS Warrior Shaman Druid Warlock Rogue Første 5 mannsinstancen jeg har kjørt hvor eneste buffen har vært MoTW
Hr Kotelett Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 (endret) Dobbel post :'( Endret 22. september 2005 av Hr Kotelett
Khalifen Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Hmm. Deadmines med: 3x hunters warlock mage Vi klarte det, bare den ene hunteren døde mot VC.
Venerable Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 - Meg, prest- Damage-warrior/platerogue - Paladin - Rogue - Hunter Skjønner ikke hva som er så uvanlig med denne? Fordi den mangler mage, som ofte er sett på som et must have når det gjelder Baron run i Stratholm.
ahpadt Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 10 shamans, baron run Ikke kødd engang LOL.
FJERNET111 Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Hmm den mest uvanlige jeg har hatt var vel for lenge siden i ZF en gang heh 3 * shaman + 2 * druid Gikk forsåvidt fort unna og det var aldri noen som var i nærheten av å dø
Sigga Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 2 warriorer, 2 rogues og en holy speccet prest i RFK. Gikk greit det, wipa ikke en eneste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå