Gå til innhold

Din mest uvanlige party+instance kombinasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

For min del må det vere:

- Meg, prest

- Damage-warrior/platerogue

- Paladin

- Rogue

- Hunter

Edit: Emperor, ikkje Baron :p

Det store rommet rett før emperor blei litt funky uten AOE :)

Runnet blei gjort hovedsaklig fordi vi kjeda oss og fordi èn av oss trengte en burning essence - som forøvrig er på den andre sida av BRD. Men, hey - ingen grunn til ikkje å ta emperor i samme slengen :p

Endret av Arve Systad
Videoannonse
Annonse
Gjest member-60584
Skrevet

4 rogues 1 druid LBRS. alle bosser.

3 rogues 1 druid BRD. plugger + 7 dwarf ghosts.

ikke særlig uvanlig egentlig...

Skrevet

3 priests og 2 warriors i Deadmines.

Gikk forsåvidt veldig dårlig ettersom ingen av priestene kunne å heale skikkelig (!)

Først når jeg hadde under 15% HP så starta de å caste en stor 3,5 sek. heal. I de fleste tilfellene var jeg død (jeg var en av warriorene) før de fikk inn en eneste heal.

Skrevet (endret)

Hunter (meg) lvl 22

Pala lvl 23

Warlock lvl 20

Priest lvl 27

Priest lvl 20

Wipa i Deadmines....meg og pala tanket. Vel dvs bjørnen min og palaen tanket. Det gikk grisebra helt til vi døde hehe. Problemet var at jeg måtte kicke en for uhemmet ninjalooting hehe...Vanligvis ser jeg igjennom fingrene med svært mye..spes i low-lvl instances som Dm, men han her fyren tok need på absolutt alt som det ble trilelt for. Til slutt holdt kameraten min som jeg hadde på mic på å eksplodere av sinne hehe..

Vi ble fire på andre dekk på båten og pluttselig gikk det galt og seks-syv mobs stormet på oss. Alle clothers døde temmelig fort...og meg og min palavenn fulgte raskt etter hehe..

Nå har vi prøvd Dm tre ganger uten å ha klart VC hehe. Vi har hatt uflaks med partyet, det skal vi ha. Men med tanke på at forrige gang jeg var i Dm (med min warrior main char for et halvt år siden) så rulte vi gjennom den som en "walk in the park"

Vi ble litt overasket egentlig da vi ble wipa....for alt frem til det hadde gått helt fint, uten at noen var i nærheten av å dø. Men opp til vi døde hadde jeg hatt god pet-kontroll og brukte bjørnen riktig..den tok myyye agro..

Det siste angrepet som drepte oss kom totalt uventet på oss..ingen skjønte noe før vi hadde alle mobsene midt inni gruppen vår. Fullstendig kaos med andre ord. Den eneste som jeg tror faktisk overlevde hele greien var bjørnen min, da jeg døde før den hehe..

Endret av gamer73
Skrevet

4xrouges

priest

tok Zul'farak lett ;)

og Baron Rivendale med meg som tank var litt rart.

Men det gikk bra. Warrioren (med skjold) døde etter ca 20-25% jeg tanka resten

Skrevet
- Meg, prest

- Damage-warrior/platerogue

- Paladin

- Rogue

- Hunter

Skjønner ikke hva som er så uvanlig med denne?

Fordi den mangler mage, som ofte er sett på som et must have når det gjelder Baron run i Stratholm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...