Gå til innhold

Enkleste klassen å spille


Anbefalte innlegg

Hm, vil si at rogue, som jeg spiller selv er/var enkelt. Men om du ikke vil bli eid av alle nytter det ikke å bare sitte og spamme "222222, eviscerate (regner med at de fleste har SS på 2-tasten)". Så opp til level 30 kreves det ingen nevneverdige skills for å spille rogue.

Hmm jeg har rogue alt nå lvl 32 .... jeg begynner få veldig vondt i venstre arm og fingrene begynner bli ganske stive ... noe tps for å få bindi ss til høyre museknapp ? jeg har spilt diablo 2 så det burde gå ganske bra ....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hm, vil si at rogue, som jeg spiller selv er/var enkelt. Men om du ikke vil bli eid av alle nytter det ikke å bare sitte og spamme "222222, eviscerate (regner med at de fleste har SS på 2-tasten)". Så opp til level 30 kreves det ingen nevneverdige skills for å spille rogue.

Hmm jeg har rogue alt nå lvl 32 .... jeg begynner få veldig vondt i venstre arm og fingrene begynner bli ganske stive ... noe tps for å få bindi ss til høyre museknapp ? jeg har spilt diablo 2 så det burde gå ganske bra ....

Eventuelt så kan du bare trene underarmene :p

 

Men hvis det er heeelt uaktuelt så er det vel bare å binde actionbar1 button1 til den musetasten du vil

Lenke til kommentar

Har prøvd en del classer på testservern hvor du får en lvl 60 med fullt superior set og diverse gode trinkets, ringer etc.

 

Prøvde shaman, warlock, hunter,rogue og priest. Av disse synes jeg at shaman og priest ( shadow) var lettest. Skal prøve bubbleboy og druid neste gang servern kommer opp igjen og kan "rapportere" mine synspunkter da :p

Lenke til kommentar
Hun kommer aldri til å komme seg til MC (utenom som maskot, siden hun er jente), så det er ingen vits i å tenke så langt.

Dette må være den dummeste kommentaren jeg har lest... I guildet mitt er det en hunter og en warrior som er helt sinnsykt flinke til å spille sin klasse, begge er jenter...

Saken var vel mer at så godt som alle som "låner en konto for å prøve spillet litt" aldri kommer til MC, eller iallefall ikke trenger å bekymre seg så veldig om akkurat det med det første.

 

Og vi vet vel alle at female characters er 40-år gamle feite menn fra trøndelag, inntil det motsatte er bevist.

Lenke til kommentar
Hun kommer aldri til å komme seg til MC (utenom som maskot, siden hun er jente), så det er ingen vits i å tenke så langt.

Dette må være den dummeste kommentaren jeg har lest... I guildet mitt er det en hunter og en warrior som er helt sinnsykt flinke til å spille sin klasse, begge er jenter...

Du klarer ikke å innbille noen at dette ikke hører til sjeldenhetene. Når vi utgangspunktet vet svært lite om hun som skal spille, må vi nesten gå ut fra at hun er en "casual jente-gamer". Og de kommer seg ikke til MC.

 

Om du trodde jeg mente at ingen jenter noensinne kommer seg til MC, ta deg en pille og slapp av. :nei:

Lenke til kommentar
Styring av pet er enkelt, klikk på målet og send inn pet. Så kan du skyte og se på.

Enklere blir det ikke, men pvp biten er en annen historie og er absolutt ikke enkel med hunter.

Jeg klarer meg aldeles utmerket i PvP med min hunter. Senest igår drepte jeg fryktelige mye horde alene i AB. Warriors, shamans, rogues osv.

Det som er trikset er å kite, kite og kite å bruke scatter shot. Er lettere å kite etter 1.7 patchen kom også. (man kan bruke concussive shot på folk som allerede har wing clip på seg)

*bragmode*

 

Drepte en mage på 2 skudd, 2275 aimed shot, 1100 multi :cool:

Lenke til kommentar
Hun kommer aldri til å komme seg til MC (utenom som maskot, siden hun er jente), så det er ingen vits i å tenke så langt.

Ojoj.. nå burde du passe deg litt, Den som kan desidert mest om MC i vår guild er jente, uten henne hadde vi absolutt ikke kommet så langt vi har gjort idag!

 

Min erfaring er at jenter ofte er mer dedikerte og konsentrerte enn hva gutter er.

 

Zamohtania lvl60 Troll Priest @ Stormscale

Endret av Zamoht
Lenke til kommentar

Ler litt av alle som mener warrior er en enkel klasse å spille.

Warrior er veldig krevende i pvp frem til level 40, da får man som regel juling av alt og alle, i PvE går det ganske greit men tanking er faktisk veldig veldig vanskelig i de aller fleste instancer bortsett fra End-game.

 

Nå som guildet har begynt å ta onyxia MC og ZG har jeg funnet ut at tanken har den letteste jobben av alle i hele gruppen, har jo et rageoverskudd av en annen verden så kan jo spille spillet med en finger :dontgetit: (joda, overdriver der men er pokkern ikke langt unna)

Lenke til kommentar
Ler litt av alle som mener warrior er en enkel klasse å spille.

Warrior er veldig krevende i pvp frem til level 40, da får man som regel juling av alt og alle, i PvE går det ganske greit men tanking er faktisk veldig veldig vanskelig i de aller fleste instancer bortsett fra End-game.

 

Nå som guildet har begynt å ta onyxia MC og ZG har jeg funnet ut at tanken har den letteste jobben av alle i hele gruppen, har jo et rageoverskudd av en annen verden så kan jo spille spillet med en finger :dontgetit: (joda, overdriver der men er pokkern ikke langt unna)

Nåja, tanken må trykke på 3 knapper konstant (sunder armour, revenge og shield bash), som priest har jeg bare 2. Flash heal og decursive :)

Lenke til kommentar
Nåja, tanken må trykke på 3 knapper konstant (sunder armour, revenge og shield bash), som priest har jeg bare 2. Flash heal og decursive :)

Nåja... som tank på store bosser o.l. trenger du vel ikke tenke på mer enn et target, som healer må du alltid gjøre det, med midnre du er MT healer... Som prest må man jo velge mellom heal(rank2)/greater heal/flash heal/renew/dispell/decursive/muligens shield....

 

Jo, også trodde jeg man måtte trykke på 5 knapper som warrior..

Lenke til kommentar
Hun kommer aldri til å komme seg til MC (utenom som maskot, siden hun er jente), så det er ingen vits i å tenke så langt.

Dette må være den dummeste kommentaren jeg har lest... I guildet mitt er det en hunter og en warrior som er helt sinnsykt flinke til å spille sin klasse, begge er jenter...

Guildleadern vår er jente/dame og er warrior, er bedre enn de fleste andre til å tanke :) (pvp er en annen sak :))

 

Men altså det blir for dumt å si at noen ikke kan gjøre en ting bra pga av kjønnet.

Endret av Rodney Mullen
Lenke til kommentar

OK.. starter med å si følgende:

 

1: Ja Rogue er en fin char og levle fort med

2: lett spillt?: joda første 40-50 levlene

 

 

 

men.. det er mye dritt snakk om rogues ute og går... har selv en på lev 60. på silvermoon(guild: DEDICATION). sies at vi slår altfor hardt osv.. men.. kunne dere greid dere uten oss i MC osv? må si jeg tviler sterkt.. samme pokker åssen klasse man velger vel.. så lenge man har det morro... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...