Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Postet denne i iPhone-delen, men tenker jeg poster den her også.

Ikke gjør det, er du snill. Det er en grunn til at vi har to forskjellige tråder.

;)

Skrevet

Da var MacBook Proen i hus :). Kjøpte meg en BookBook mappe fra TwelveSouth som jeg anbefaler for alle som vil ha en kul og litt utenom det vanlige mappe til MacBooken sin.

Skrevet

Har en DLNA-nettverk hjemme som jeg vil gjerne at macbooken skal være en del akkurat som min stasjonære pc, Ps3 og Xbox 360. Hvordan får jeg til dette? Laste ned app eller noe?

Takk på forhånd :)

Skrevet (endret)

Teori: kopimaskinen hos Acer sliter med det klassiske lektor-med-speilvendt-overhead-syndromet. Laptopen skal jo til høyre.

Endret av Euklid
Skrevet

Foreslår at du kontakter eplehuset. Her i Bergen har de hvertfall verksted på eplehuset, så da burde de jo nesten ha noen reservedeler.. :) Hvis ikke så er vel ebay neste.

Gjest Slettet+oiasdf79
Skrevet

Jeg har en gammel MBP som mangler tre av fire.

Skrevet

Har mistet en slik svart plastfot under MBPen min. Hvor får jeg tak i en ny? Lokale eplehuset kanskje eller må jeg på eBay?

Du må kjøpe nytt bunndeksel, svarte plastføtter er ikke en egen del. Serviceverksteder burde kunne selge deg det, selv om Apple kanskje ville hatet det.

Skrevet

Takk for svar. Dersom jeg ikke kan få tak i kun plastfoten kan det være det samme ass. Da kjøper jeg heller en sånn møbelknott og setter under. Tror nok jeg er siste eier på denne maskinen uansett, så da kan den like godt få litt personlig preg.

Skrevet (endret)

Noen som vet hvordan man kan starte OS X permanent etter å ha innstallert bootcamp? Er så sykt irriterende å glemme å holde inne "alt" når jeg starter maskinen innimellom. :p

Endret av T.A

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...