Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med den tilleggsopplysningen, et lite addendum: NTFS er noe knot på Mac. Du får det til å funke om du må, men dette er ikke noe man vil bli dratt inn i.

Skrevet

Noen her som har gavekortet fra Studenttorget til å virke? Jeg får bare beskjed om at koden er feil.

(Tar gjerne imot tips til hva man bør bruke 550kr på i App Store eller Itunes)

Coda om du programmerer. Koste 700kr, men mye spart. :)

Skrevet

Noen her som har gavekortet fra Studenttorget til å virke? Jeg får bare beskjed om at koden er feil.

(Tar gjerne imot tips til hva man bør bruke 550kr på i App Store eller Itunes)

Transmit (ftp) og pixelmator (bildebehandling) var blandt de jeg brukte gavekortet på :)

Skrevet

Hvordan deaktiverer jeg egentlig undertekst i XBMC? Spiller av MKV filmer, går til OSD-menyen og velger undertekster og der er det eneste alternativet "NONE" men jeg fremdeles engelsk undertekst i MVK-filmene....

Skrevet

Hvordan deaktiverer jeg egentlig undertekst i XBMC? Spiller av MKV filmer, går til OSD-menyen og velger undertekster og der er det eneste alternativet "NONE" men jeg fremdeles engelsk undertekst i MVK-filmene....

De kan være hardcoded, selv om man egentlig ikke skal gjøre det.

Skrevet

Noen som vet hvordan man aktiverer "mod rewrite" modulen på apache-serveren i OSX Lion? Sliter med å få permalenker til å fungere i wordpress, og mistenker sterkt at feilen ligger der. Har prøvd det meste annet, vil ikke fungere. Har prøvd å følge div. tutorials på nettet, men alle henviser til ei fil som ligger i banen "/private/etc/httpd/users directory". Den finner jeg ikke på maskinen min. Tips?

Skrevet (endret)

Anbefales MacBook Air 11"?

Nei. Den har én fordel, at den er liten og lett og ta med seg - ellers bare ulemper. Ubrukelig liten skjerm etter min mening.

Endret av Newton
Skrevet

Har en 15" laptop fra før, så tenkte jeg bare skulle bruke den til å chille i sofaen, ta med til kompiser, sitte på skolen og sånner ting.

Skrevet

Anbefales MacBook Air 11"?

Nei. Den har én fordel, at den er liten og lett og ta med seg - ellers bare ulemper. Ubrukelig liten skjerm etter min mening.

Når det er neo av hovedpoengene med en maskin som air, så er jo det en ganske vesentlig fordel.

AtW

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...