Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Idag fikk jeg min MacBook Pro på døra :) Sinnsykt fin. Men det jeg lurer på er. Når jeg åpna Tomato Torrent. Så kom det opp: Downloading Torrents. Også kan jeg feks krysse av for: Open Torrent File, Open Torrent URL eller Recent.

Hvilken skal jeg velge?

Ekstremt dårlig svar på spørsmålet ditt dette, men jeg vil anbefale at du tester Transmission i stedet for Tomato Torrent.

Skrevet

Macbooken min sto i dvale, og når jeg tok den opp igjen så var innloggingskjermen der, og nå så gå alt harddisk arbeid drit treigt, og det kom rare lyder fra den. Holder harddisken på å dø?

*ta backup*

Skrevet
Macbooken min sto i dvale, og når jeg tok den opp igjen så var innloggingskjermen der, og nå så gå alt harddisk arbeid drit treigt, og det kom rare lyder fra den. Holder harddisken på å dø?

*ta backup*

Samme skjedde med min, som Eplehuset i Bergen har forelsket seg i. De har hatt den i over en mnd, og først når jeg satte pressetrusler til live og en advokat på saken, fikk de fart på seg.... makan

Skrevet

Nå er den i allefall dø. Og jeg fikk tatt halvveis backup. For bare håpe at IKT folka her på skolen klarer å redde resten på disken før de sender den inn.

Får ikke valgt hva jeg vil boote engang. Bare grå skjerm. Ingenting hjelper.

Skrevet

joda . visste jo at det var C2D, men jeg lurer på hvilket produktnummer den prosessoren har. feks Core 2 Duo e6750 (til stasjonær pc). helst mer spesifikt enn bare C2D :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...