Gå til innhold

Hay ka syns dere e best? Rogue vs Warior


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Plater eier leather imo.

Jojo, men lvl 33 rougen min dreper en mob som er 2 levler høyere, på under halvparten av helsa den har..

 

Warrior er gjerne tregere med feks 2h våpen, så her havner man vel på 25% helse eller mindre når man har drept en fyr som er 2 levler høyere... (om man overlever)

 

Ca... :p

 

Edit:

 

Gjelder spesielt om rougen har masse Agility og får inn 5 criticalstrike på rad.... :love:

Endret av Caddy
Lenke til kommentar
Liker du å være en hack-n-slasher, men ikke med så mye dam, men som tåler grovt med skade, er jo warrior best, særlig om du liker utseende også :p

 

Men det er jo dritgøy med stealthing, syns jeg. Dessuten er jeg av en eller annen grunn tilhenger av leather armor...Mulig fordi jeg synes det ser mye fetere ut med lærrustning enn platerustning irl.

Hvem i helvete går med rustning irl da? :S

hehe

 

Jeg synes warrior er mye mer morro en rogue.

Lenke til kommentar
Bare jeg som har en følelse av at RP-PvP kommer til å få en svær strøm ignorante 1337-kids?

 

Synes de skulle lansert en eller to RP-PvE servere i samme slengen.

De eksisterende RP serverne er jo PvE

Har det slått deg at ikke alle RP'ere vil spille på den nye RP-PvP serveren, at det bare er to RP-PvE servere fra før, og at disse er high/overpopulated?

Lenke til kommentar
sry asså hakke spelt spellet,men vil RP-PvP si at at det er en slags blanding mellom begge? :D

Nei.

 

Alle servere er enten R(ole)P(playing) eller "Normal" (ja, alle RPere er freaks og dere vet det :p )

 

Så er serveren enten PvP eller PvE, dette er en annen innstilling og bestemmer når det skal være mulig å angripe fienden.

 

Hittil har alle RP-servere vært PvE, derfor er det en "stor" nyhet (blizzard fant vel ut at det var en del som ville ha PvP RP) at det nå har komt RP-PVP.

 

 

 

(PvE= Player versus Environment, du kan velge selv om du vil at andre spillere skal kunne angripe deg, PvP=Player versus Player, litt mer risky siden du alltid kan bli drept av motspillere)

Lenke til kommentar
Rogues er jo mye kulere, store træge warriors som ser ut som legemenn når de tar på seg de latterlig overdimensjonerte rustningene kan da umulig måle seg.

Your ambush crits Warrior for XXX.

Warrior gains enrage.

Warrior hits, you dodge.

Overpower crits you for 1500.

Mortal Strike crits you for 1800.

Execute crits you for 2000.

You die.

 

 

 

Sånn ca. utsnitt av combatloggen til en kompis. Dette skjedde mens han var på 50% hp mot en mob.

Lenke til kommentar
Rogues er jo mye kulere, store træge warriors som ser ut som legemenn når de tar på seg de latterlig overdimensjonerte rustningene kan da umulig måle seg.

Your ambush crits Warrior for XXX.

Warrior gains enrage.

Warrior hits, you dodge.

Overpower crits you for 1500.

Mortal Strike crits you for 1800.

Execute crits you for 2000.

You die.

 

Er jo stunlock som gjelder mot Warriors. Å starte med Ambush som armor fjerner nesten all skade på funker ikke. Nei garrote, rupture og mye stuns er tingen :thumbup: Så seff springe for livet hvis han critter..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...