Gå til innhold

Hay ka syns dere e best? Rogue vs Warior


Anbefalte innlegg

Er jo stunlock som gjelder mot Warriors. Å starte med Ambush som armor fjerner nesten all skade på funker ikke.  Nei garrote, rupture og mye stuns er tingen  :thumbup:  Så seff springe for livet hvis han critter..

Lykke til med stunlocking nå som alle stuns (og poisons forøvrig) kan resistes på lik linje som alle spells. Poisons er nå også påvirket av dimishing returns...

 

I tillegg til at stuns kan resistes, kan du også misse på stuns, akkurat som før... så - enjoy :)

Endret av bidz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rogues er jo mye kulere, store træge warriors som ser ut som legemenn når de tar på seg de latterlig overdimensjonerte rustningene kan da umulig måle seg.

Your ambush crits Warrior for XXX.

Warrior gains enrage.

Warrior hits, you dodge.

Overpower crits you for 1500.

Mortal Strike crits you for 1800.

Execute crits you for 2000.

You die.

 

Er jo stunlock som gjelder mot Warriors. Å starte med Ambush som armor fjerner nesten all skade på funker ikke. Nei garrote, rupture og mye stuns er tingen :thumbup: Så seff springe for livet hvis han critter..

Ah, glemte å nevne en ting, tror faktisk ikke han executa.

 

Your ambush crits Warrior for XXX.

Warrior gains enrage.

Warrior hits, you dodge.

Overpower crits you for 1500.

Mortal Strike crits you for 1800.

You are afflicted by Deep Wounds.

You gain sprint.

Deep wounds hit you for 150.

Deep wounds hit you for 150.

Deep Wounds hit you for 150.

You die.

Lenke til kommentar
Your ambush crits Warrior for XXX.

Warrior gains enrage.

Warrior hits, you dodge.

Overpower crits you for 1500.

Mortal Strike crits you for 1800.

You are afflicted by Deep Wounds.

You gain sprint.

Deep wounds hit you for 150.

Deep wounds hit you for 150.

Deep Wounds hit you for 150.

You die.

Vel jeg tar Warriors rimlig lett, mye poisons og ting som gjør skade som ikke blir påvirket av armor så dør dem lett. Bare jeg ikke bommer på cheap shot, eller kidney så går det bra.

Lenke til kommentar
Your ambush crits Warrior for XXX.

Warrior gains enrage.

Warrior hits, you dodge.

Overpower crits you for 1500.

Mortal Strike crits you for 1800.

You are afflicted by Deep Wounds.

You gain sprint.

Deep wounds hit you for 150.

Deep wounds hit you for 150.

Deep Wounds hit you for 150.

You die.

Vel jeg tar Warriors rimlig lett, mye poisons og ting som gjør skade som ikke blir påvirket av armor så dør dem lett. Bare jeg ikke bommer på cheap shot, eller kidney så går det bra.

Ja, jeg skjønner jo at rogues vanligvis klarer å drepe folk som er på 50% hp og sloss mot mobs, men det der var bare et eksempel på hva slags damage warrior er i stand til.

Lenke til kommentar
Your ambush crits Warrior for XXX.

Warrior gains enrage.

Warrior hits, you dodge.

Overpower crits you for 1500.

Mortal Strike crits you for 1800.

You are afflicted by Deep Wounds.

You gain sprint.

Deep wounds hit you for 150.

Deep wounds hit you for 150.

Deep Wounds hit you for 150.

You die.

Vel jeg tar Warriors rimlig lett, mye poisons og ting som gjør skade som ikke blir påvirket av armor så dør dem lett. Bare jeg ikke bommer på cheap shot, eller kidney så går det bra.

Ja, jeg skjønner jo at rogues vanligvis klarer å drepe folk som er på 50% hp og sloss mot mobs, men det der var bare et eksempel på hva slags damage warrior er i stand til.

Hehe, er fullt klar over Warriors ville dmg hvis de har fru fortuna på sin side. Derfor jeg stunlocker dem så de ikke får slått meg!

 

Å overpower er hat.

Lenke til kommentar

vel. det de fleste rogues gjør når de sloss mot warriors er å skru på evasion. "tihi nå kan han aldrig treffe meg" like gøy hver gang det. :!:

Og poisons`? insta poison sucks. når en warrior har 4k+ hp hjelper det ikke med insta poisons som drar shitt dmg.

å btw. prøv å ha ihjel en warrior som er agility, strenght. GL & HF

Endret av Erzoul
Lenke til kommentar
vel. det de fleste rogues gjør når de sloss mot warriors er å skru på evasion. "tihi nå kan han aldrig treffe meg" like gøy hver gang det. :!:

Og poisons`? insta poison sucks. når en warrior har 4k+ hp hjelper det ikke med insta poisons som drar shitt dmg.

å btw. prøv å ha ihjel en warrior som er agility, strenght. GL & HF

hehe, så sant, så sant. Å bruke evasion mot warriors er det samme som selvmord :)

Men jeg må innrømme at warrior er den letteste classn for meg å ta i duel :O Haha nå provoserte jeg alle warriors her i forumet ^^

Lenke til kommentar
Syntes warrior er klart tøffest. Har spilt med min lvl 60 gnome warrior i Arathi basin. Alle rogues er som regel eid. Uansett hvem som ser hvem først.

 

Som sagt warrior ville jeg valgt. Kan poste bilde av han nå, men jeg har ikke fiksa addons. Så det ser litt nubete ut :p

For en råtass :D

 

Gnome warriors er alene en god grund til å spille warrior

Lenke til kommentar
hehe, så sant, så sant. Å bruke evasion mot warriors er det samme som selvmord :)

Ja, ikke sant. Det suger å få en overpower i trynet når man dodger autoattack, mortal strike, whirlwind og alt det andre. Overpower har cooldown på 5 sekunder.

 

Tar heller en overpower for 1200 enn å få autoattack for 1000, MS for 1500, whirlwind for 1000 og i det hele tatt. Typisk warrior står som et spørsmålstegn når han har cooldown på Overpower, da vs. en rogue. Tenk over det. Med ok gear på level 60, har man som rogue 25+% dodgechance. Det er altså en god mulighet for at dodger et eller annet uansett, og følgelig er det bedre å poppe evasion. Det er bare min oppfatning, hva andre mener kan være det samme.

Lenke til kommentar

Du glemmer at det slettes ikke er alle warriors som har 100% critchance, overpower derimot, er nesten 100% critchance. Og en overpower for 1400 er bedre en autoattack for 400 og MS for 550 ;)

Overpower koster i tillegg bare 5 rage, så man kan brenne all overskuddsragen på kjekke ting som piercing howl, demoshout, fear osv.

 

Edit: Men jeg må si at roguer som har Perdition's Blade gjør for mye damage for min smak. Sist jeg duellerte en med den daggeren, endte det 4-1 i hans favør.

 

Edit igjen: Overpower kan ikke bli dodget, parryet eller blokket.

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Du glemmer at det slettes ikke er alle warriors som har 100% critchance, overpower derimot, er nesten 100% critchance. Og en overpower for 1400 er bedre en autoattack for 400 og MS for 550 ;)

Overpower koster i tillegg bare 5 rage, så man kan brenne all overskuddsragen på kjekke ting som piercing howl, demoshout, fear osv.

 

Edit: Men jeg må si at roguer som har Perdition's Blade gjør for mye damage for min smak. Sist jeg duellerte en med den daggeren, endte det 4-1 i hans favør.

 

Edit igjen: Overpower kan ikke bli dodget, parryet eller blokket.

Hva sloss du med da Likferd (våpen)? Er ikke du defence specced? Mente det måtte være hat for rouges, mye miss,parry osv..

Lenke til kommentar
Du glemmer at det slettes ikke er alle warriors som har 100% critchance, overpower derimot, er nesten 100% critchance. Og en overpower for 1400 er bedre en autoattack for 400 og MS for 550  ;)

Overpower koster i tillegg bare 5 rage, så man kan brenne all overskuddsragen på kjekke ting som piercing howl, demoshout, fear osv.

 

Edit: Men jeg må si at roguer som har Perdition's Blade gjør for mye damage for min smak. Sist jeg duellerte en med den daggeren, endte det 4-1 i hans favør.

 

Edit igjen: Overpower kan ikke bli dodget, parryet eller blokket.

Hva sloss du med da Likferd (våpen)? Er ikke du defence specced? Mente det måtte være hat for rouges, mye miss,parry osv..

Bruker http://www.thottbot.com/?i=40529 , selv om jeg ikke er helt fornøyd med den etter patchen :mad:

 

Jeg er ikke defense speccet nei. man får ikke mer parry osv av å specce i defense treet, men av gear med +defense. Nå er jo dette også nerfet, så vi får se hvordan det går :(

Lenke til kommentar
Jeg er ikke defense speccet nei. man får ikke mer parry osv av å specce i defense treet, men av gear med +defense. Nå er jo dette også nerfet, så vi får se hvordan det går :(

Det vet jeg :) , det jeg mente egentlig var at vis du var defense specced så hadde du sikkert veldig mye +defense gear, skulle spesifisert bedre, men uansett du var ikke det ;)

 

Veldig digg der macen din da :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...