StupidNick 5 Report post Posted September 11, 2005 (edited) Satt å tittet litt på "inkommende" på www.microplex.no og plutselig så jeg denne styggheten til 2999 kr.. les mer her Jeg linker til en tidligere tråd hvor utseende på dette kabinettet har blitt diskutert tideligere, link Hva synes dere om dette da? Edited September 11, 2005 by ÜberNabben Quote Share this post Link to post
ManagHead 0 Report post Posted September 11, 2005 Så både stygt og upraktisk ut spør du meg. Quote Share this post Link to post
stompy 0 Report post Posted September 11, 2005 DET VAR KULT! du kan ikke si det er stygt vell?!?!?! INGEN som ahr sånt i hvertfall! Quote Share this post Link to post
Biffen89 0 Report post Posted September 11, 2005 Jeg synes det hadde vært ganske fint, viss de hadde fjernet den stygge snegle logoen eller hva det er for noen, den som er på siden. Men hadde aldri kjøpt det, ivertfall ikke til den prisen Quote Share this post Link to post
ovinn 2 Report post Posted September 11, 2005 Som Biffen89 sa, hvis de hadde fjerna den snegle-dritten hadde det vært mye finere, men for en pris da! Ser egentlig litt upraktisk ut i forhold til plassen i et vanlig kabinett Quote Share this post Link to post
B4stian 221 Report post Posted September 11, 2005 Noen vil vel ha verdens styggeste kabinett da... Quote Share this post Link to post
Adversary 42 Report post Posted September 11, 2005 STYGGT! Helt tragisk! Quote Share this post Link to post
Complexity 6858 Report post Posted September 11, 2005 jodajoda. fint at di tenker litt nytt men det var ikke serligt pent Quote Share this post Link to post
Zeph 9455 Report post Posted September 11, 2005 Tja, spesielt vakkert var det ikkje, men blandt dei stygge kabinettene er det eit av dei finare eg har sett Quote Share this post Link to post
Klekkus 1 Report post Posted September 11, 2005 Som sagt veldig stygt Og kabinettet er tatt opp i mange tråder før sikkert 5-10 ganger. Men det hadde vært morsomt om harware.no hadde laget en test Quote Share this post Link to post
Zeph 9455 Report post Posted September 11, 2005 Ja, LianLi er jo kjent for å ha praktiske løysingar og at dei er lette å bygge i, men eg må sei er tviler litt i dette tilfellet. Quote Share this post Link to post
Cultofluna 1 Report post Posted September 11, 2005 Det der så jo ikke ut i det hele tatt da! Huff Quote Share this post Link to post
Demantios 402 Report post Posted September 11, 2005 Det var jævli kult da, men sikkert upraktisk Quote Share this post Link to post
Klekkus 1 Report post Posted September 11, 2005 Det var jævli kult da, men sikkert upraktisk Hadde vært tøft å se om noen klarte å mode det Quote Share this post Link to post
Lock-Aze 124 Report post Posted September 11, 2005 Er det noen som kjøper noe sånt da... Liker lian li, men det der var seriøst bare fælt... Quote Share this post Link to post
Bruker-33331 11702 Report post Posted September 11, 2005 (edited) Hadde de lagd rett front. Også tatt bort plexi glasset/helt simpelt plexi glass også lagd handtak der bak hvor endene sluttes så hadde jeg kjøpe det Tenkte på noe ala(Ikke diss, brukte tuchpad'en til en laptop på dette): Edited September 11, 2005 by Bundy Quote Share this post Link to post
Be__bad 0 Report post Posted September 12, 2005 (edited) ? synes det er pent jeg men det er litt ute av min liga til den prisen... skal jeg ha kabiss til 3K blir det nok et Tai-Chi eller noe sånt noe! Edited September 12, 2005 by Be__bad Quote Share this post Link to post
Det Dvergiske Kaffebord 5 Report post Posted September 14, 2005 Syntes ikke det er noe ærlig pent selv. Men det er det greit at microplex tar det inn. Er sikkert noen som syntes det er fint. Quote Share this post Link to post