Gå til innhold

Demo av Age of Empires III (PC)


Anbefalte innlegg

Det var som F....! :mad:

 

Når jeg åpner spillet får jeg bare en reboot og beskjed om at maskinen "has recovered from a serious error".

Microsoft "feilmeldingen" sier at det er et driverproblem.

Skjønner ikke det. Har da aldri hatt noe lignende med andre spill på maskinen min.

 

Har Asus AX8NX-E De luxe med XP 3200+ og Radeon 9800 Pro.

 

Er det noen der ute som vet hva det er som skjer.

 

Har siste skjermkortdriver og alle xp oppdateringene er på plass.

 

Hilsen

Sturla

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gå inn i options, der kan du fjerne en hake som gjør at du kan rotere kamera.

 

edit: som om det virket, tydeligvis ikke en funskjon som er ment å fungere for øyeblikket.

:roll:

 

Hvor er dine Micro-skills hen?

 

Etter å ha huket av at det skal være mulig å rotere kamera, går du tilbake til spillet, og du må teste dine Micro-skills. Svikter dine micro-skills deg, les under.

 

Hint: Bruk CTRL og Piltastene

Endret av Hawko
Lenke til kommentar
Det kommer seg, Kurt P, det kommer seg.. *klappe på skulderen og trøste*

 

Jeg da! Før var jeg skikkelig 1337 på AoE, men har visst blitt dårligere eller så er spillet vanskeligere av seg selv.

Du er klar over at jeg mener Demo av 3ern her.. ikke 2ern..

 

Klarte Hard nå btw.

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar

Dette er kjempegøy!

 

Nå har jeg venta så lenge på dette spillet og endelig kommer det noe som man virkelig kan gripe fatt i.

Førsteintrykket tilsier at du må ha et respektabelt skjermkort. Med mitt 9600Pro måtte jeg kutte litt på grafikken for at det ikke skulle hakke så fælt. Når jeg gjorde det ble det mye bedre. Og jeg må si at hvis man kjører full kvalitet her så er det ikke mye å klage over. Et slikt spill har ikke behov for de veldige grafiske vidunderverk.

Jeg skulle ønske det gikk an å rotere nå, men det kommer vel etterhvert.

En annen morsom ting hadde vært hvis man så mer av byggeprosessen. Hvis folka gikk rundt å faktisk bar planker etc. Det hadde vært gøy.

Ellers så lurer jeg på om det begynner å bli litt for moderne nå.

Er jo ikke lenge før det lukter C&C av hele spillet :p

Likte godt når vi bodde i steinhus og slakta elefanter jeg.

 

Det som derimot er bra er at de ikke har bytta ut hele poenget med spillet. Du har fortsatt et Town Center og du lager de samme arbeiderne.

 

 

Men en ting jeg lurer på: Hva er vitsen med husene? Jeg ser ingen steder hvor det måles hvor mange folk du har i forhold til hus. Alá: 34/40.

:hmm:

Lenke til kommentar

Gudene mine har gjort det igjen, de har hørt mine bønner og kommet med det perfekte spill(?) ;) Har spilt demoen gud vet hvor lenge nå, og bare det grafiske snadderet gjør det verdt å spille. Havoc engine med i spillet gjør jo at man med vilje bygger "noen ekstra" kanoner som blåser infanteriet til fienden veeeldig langt bort :D Syns det er bare synd at x800 kortet mitt bare tar shader 1.1 :( (Spillet skulle visstnok støtte 1.3?) Ellers er AoE stemingen tilbake, soundtracket skaper den samme gåsehuden som den skapte for 10 år siden! Noen få bugs er jo med demoen (en er nevnt, destroy incomplete building) men etter noen timer med spilling la hvertfall ikke jeg merke til noe bugs lengre. Kan jo godt hende jeg bare fortrengte dem menmen... Står klar med hundrelappene eller plastikken så snart spillet er å finne i en webbutikk eller i lokalområdet!

 

Prøv demoen folkens, prøv den!" :D

Lenke til kommentar
Ble grusa på campaign jeg. Første oppdraget. På easy

 

*gjemme seg*

 

*nei vent, prøve igjen*

Samme her. Ble regelrett knust jeg! Plutselig var de nå bare der da, med den største hæren verden noen gang har sett! :cry:

 

Men så prøvde jeg på Skirmish. SPilte på Easy der også, og da var det skikkelig enkelt! Skikkelig morsomt!

 

Jeg hadde hele tiden god tid på meg, og utnyttet det. Fienden pøste på med en liten 5-mannshær nå og da, men de strategisk gunstig oppsatte tårnene mine tok seg av dem.

 

Så da fikk jeg tid til å lage meg en liten hær (faktisk ganske stor - Den ble enda større da jeg fikk "køtta" en deal med indianerne slik at jeg fikk den svære mengden med siege-folk av dem) og fortsette å oppgradere bygninger og folk, og komme meg til høyere tidsaldere.

 

Blir spillet så lett på Skirmish når det kommer ut, må jeg jo skaffe det, for det der var en ren hygge. Ingen ting som er bedre enn å spille et strategispill hvor man faktisk kan ta seg tid og få tenkt i fred, slik at man slipper å stresse hele tiden. :)

Lenke til kommentar
Grafikken er faktisk veldig bra.. Ingen RTS spill som har bedre grafikk per dag i dag.. tro det eller ei..

Synes nå Rome har bedre detalj-grafikk. Man kan zoome heeeelt inn i trynene på folka, og likevel se at grafikken faktisk er bedre enn på diverse middelmådige FPS og rollespill.

 

I AoE3 kan man jo knapt zoome i det hele tatt. Synes egentlig Rome har bedre grafikk.

AoE3's grafikk er bare mer effektpreget og muligens mer detaljert, men det er fordi Rome er så stort, og man kan slåsse hvor som helst, mens i AoE3 er områdene satt til og designet mye mer nøye (hadde Rome hatt sånn nøye designing ville det ta flere tiår før spillet ville komme ut).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...