Gå til innhold

Demo av Age of Empires III (PC)


Anbefalte innlegg

Ja, jeg har spilt veldig mye demoen nå, og bare for å trekke i de trådene jeg mener er negative:

 

Ting som helt klart er bugs, tar jeg ikke med:

 

*Båtene kjører "hakkete". I den første E3 videon så man realistiske båtbevegelser, i en annen film, som ble sluppet av en med previewen var det tatt bort og det er det og i demoen og vil være det i originalen også så vidt jeg har hørt. (Bfme2 vil komme med realistiske båtbevegelser. )

 

*Man kan ikke gå på murer hvertfall ikke i demoen... ES har heller ikke sagt at folk kan gå på murer, og man regner med at ES i en tidlig fase hadde det med for senere å ta det bort igjen... (Det finnes bilder med folk på murer).

 

*Folka dine kan skyte gjennom både dine egne og fiendens murer, muren fungerer bare som en "gåsperre" som uantsett ikke har noen effekt særlig lenge. (Om den har noen (Man kan forresten skyte gjennom bygninger også, hvis man skyter på noe bak de....Mulig det blir fiksa)).

 

*Folka dine kan samle ressurser overalt på kartet, uantsett hvor langt unna de er din nærmeste bygning. Løsningen om at man ikke trenger gå noe sted, for å samle ressurser er forholdsvis grei, men blir for teit at man ikke må ha en eller annen slags bygning i nærheten.

 

Det var de jeg kom på i farta... Syns det faktisk skuffer ganske mye, men jeg er vel den som krever veldig mye også. ;) Huff!

 

Vi får prøve å finne noen positive sider da...:

*Du kan nå se hvor mange som samler inn de forskjellige ressursene.

*Havok og ragdoll -fysikken fungerer glimrende. Strålende grafikk i tillegg.

*Hjembysystemet (experiense og alt det der).

*Du slipper å bygge tonnevis av bygninger til ressurssankning og rive en hær av trebygninger hos fienden din, men det fører også til ulempe (se lenger opp)....

*Skattene man kan finne er en god ide. Og kan være en fin måte å bli drevet fram til å utforske kartet. (Dog, er det en rekke bugs i demoen, med tanke på skattepasserne som ikke angriper, noen blir ikke såret osv...).

*Jeg er ikke helt sikker, men det virker som det fødes dyr etterhvert. (Ikke trær.)

*Native Amerikans.

*Mye mer. Men kommer ikke på akkurat nå... Sliten.

 

Og så er det noen her som jeg vil be titte innom "Options". Der kan dere skru på så dere ser population, poeng, oversikt over hva du lager, se hvor mange arbeider som samler inn ressurser osv.

 

Forresten, kan jeg jo vise dere hvordan dere kan få mer ut av zoomen deres:

En tråd på HeavenGames forumet.

 

Forresten, noen har jo snakket om vanskelighetsgraden, skrudde opp på Hard, første gangen, og det tror jeg jaggu ikke at jeg prøver meg på igjen med det første! :grin:

 

TSP :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så langt ut vil du da kunne zoome. Du kan jo også velge 240 f.eks :grin: .

 

Høø? Kunne man virkerlig det i 2ern? :huh:

Der var det ikke mye til screenshot...

 

Ja, man kunne det i 2-ern. Husker jeg riktig måtte man slå på sånn ecomical-map. Hvis man samtidig hadde stats påslått ville man se hvor mange som drev med hva. Når det er sagt, jeg finner ikke denne funksjonen i 3-ern. Hva er den magiske tastekombinasjonen?

Lenke til kommentar

Som jeg har sagt en god del ganger skal man gå inn på Options.... For å gå litt dypere i detalj så alle fortsår dette, kan jeg legge ved et screenshot. ;)

 

Edit: Nå har jeg tatt en god del bilder fra spillet (ctrl + F12) så jeg kan poste noen bilder senere. Tror kanskje jeg lager en bildetråd for demobilder...

Huff, må laste opp bilder i photobucket nå da...

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
nå er jeg ihvertfall lei demoen .. er det noen som har info om fullversjonen eller?

Hva slags info?

Bare gir noe sjapt flesk:

Utgivelsedato: 4 november for oss europeere.

Disse civilisjasjonene kommer til å være med:

Dutch

 

French

 

Germans

 

Ottomans

 

Portuguese

 

Russians

 

Spanish

Og det vil selvsagt være single player campaign og multiplayer. Og jeg tror at det kommer til å være flere cards on deck..

Lenke til kommentar
[iC,09/09/2005 : 22:23] Ingen ting som er bedre enn å spille et strategispill hvor man faktisk kan ta seg tid og få tenkt i fred, slik at man slipper å stresse hele tiden. :)

Hva med å spille Civilization isteden? (turn-based)

Civ 4 kommer snart :D

 

 

Liker ikke grafikken helt, men man blir vel vant til den og. Civ er griserått :love:

Lenke til kommentar
Som jeg har sagt en god del ganger skal man gå inn på Options.... For å gå litt dypere i detalj så alle fortsår dette, kan jeg legge ved et screenshot. ;)

 

Edit: Nå har jeg tatt en god del bilder fra spillet (ctrl + F12) så jeg kan poste noen bilder senere. Tror kanskje jeg lager en bildetråd for demobilder...

Huff, må laste opp bilder i photobucket nå da...

ah, takker :D

Lenke til kommentar

Jeg fant ikke mail til esamble studios elelr microsoft om dette spillet,,,men jeg MÅ klage på noe.

 

Det er så fryktelig iriterende at de lager en så jalla innstalasjon at en MÅ ha plass på c:

 

Hofor gjør de det. NÅr jeg velger d: kan de vel forberede innstalasjonen på d: også da ikke c:!

 

Er så fryktelig iriterende og jeg har lyst at de som lager spillet skal forstå det!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...